וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 זה ה-30 החדש: לבחור נכון את הרופא שיעניק לכם מראה צעיר

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

23.4.2019 / 13:27

בגיל מסוים נוצר פער בין התחושה הפנימית למראה החיצוני ואנחנו פונים לעולם הטיפולים האסתטיים, שהוא משמעותית מתקדם ונגיש יותר מבעבר. מה חשוב לדעת לפני שבוחרים ברופא המטפל? ד"ר רון עזריה עונה להילה נחשון באולפן וואלה! יופי

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

כשמגיעים לגיל 50 נוצר לא פעם פער בין ההרגשה הפנימית לבין החזות החיצונית. אנחנו מרגישים מלאי אנרגיה וצעירים, אולם מבט בראי חושף את מהלכי הזמן. כמובן שאי אפשר לעצור את הזמן, אבל בהחלט אפשר לשפר את המראה, כדי להיראות צעירים יותר. עולם הטיפולים האסתטיים כיום מתקדם מאוד ונגיש יותר מבעבר.

"היום אנחנו מזדקנים בצורה יותר טבעית וטובה", אומר ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר הארגון הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, להילה נחשון באולפן וואלה! יופי, "תהליכי הביולוגיה של הגוף מעוכבים, אנחנו חשופים לרפואה טובה יותר, אבל נוצר פער בין איך שאני חש את גופי מבפנים ואיך שאני נראה מבחוץ. תעשיית האסתטיקה והיופי יותר נגישה כיום. בכל פעולה - הפשוטה ביותר או המורכבת ביותר - תמיד יש סיכון לסיבוך, אבל הרפואה כיום הרבה יותר מתקדמת ויותר בטוחה".

איך בוחרים את הרופא הנכון לנו? ההיצע גדול, אבל עליכם לבדוק היטב לפני שאתם בוחרים את הרופא או הרופאה שעליהם תסמכו. "לא להתבייש לשאול", ממליץ ד"ר עזריה, "רצוי ללכת לאדם ששמעתם עליו המלצות, שיש לו ניסיון גדול ותיק עבודות עבה. רצוי לבחור מומחה בתחום רק אחרי שאתם מוודאים איתו מהם הסיבוכים האפשריים וכיצד הוא יכול לטפל בכם".

ליצירת קשר: hadas_a@ronazaria.co.il

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully