וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוצרים שימלאו את הבית שלכם בניחוחות משכרים ומפתיעים

בשיתוף ג'ונסון קלין, בשיתוף ג'ונסון קלין

23.4.2019 / 15:35

הייתם רוצים שבבית שלכם יהיו ריחות נעימים, בדומה לחנויות בקניון או בתי מלון? ובכן, עכשיו זה אפשרי בזכות סדרת המוצרים של ג'ונסון קלין. דלית ריינמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה, התארחה באולפן וואלה! יופי ו"חשפה את הסוד" מאחורי הניחוחות שיענגו אתכם

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

כיום בלא מעט חללים ציבוריים, דוגמת חנויות בקניונים, משרדים, מלונות ואפילו כניסה למגדלי מגורים, יש ניחוח נעים, שמבדל אותם מהסביבה החיצונית. הריחות הטובים האלה מעניקים לנו תחושה טובה, נקייה ורעננה, כזאת שהיינו שמחים לקבל גם בבית הפרטי שלנו. דלית ריינמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת ג'ונסון קלין, התארחה אצל הילה נחשון באולפן וואלה! יופי ו"חשפה את הסוד" מאחורי הניחוחות הטובים.

"באנו עם רעיון חדשני - לגרום לניחוחות של חומרי הניקוי בבית להישאר למשך זמן ארוך", מספרת ריינמן, "בנינו מערך שלם של מוצרים, עם חומרים מאוד חזקים ומרוכזים, עם ניחוחות מושלמים של כל מיני בתי מלון בכל העולם ויצרנו חומרי ניקוי לרצפה, מטהרי אוויר, מבשמי בגדים, ג'ל כביסה ועוד מוצרים שהם בעלי אותו ניחוח. אפשר לבוא לחנות ולבחור ריח מתקתק, ניחוח רענן, ניחוח אווירה ועוד, ואנחנו בונים מערך שלם של מוצרי לבית שיספק מעטפת באותו ניחוח".

לג'ונסון קלין יש עוד מוצרים דוגמת שמנים, מבשמי טקסטיל ואף מתקן חשמלי שמכסה שטח גדול וכל אלה מספקים ניחוחות נעימים לאוויר. "פתחנו סניפים בחולון ובכפר סבא, ייפתח סניף במודיעין ואפשר להזמין גם מאתר האינטרנט שלנו את המוצרים", מסכמת ריינמן.

ליצירת קשר: dalit@johnsonclean.co.il

בשיתוף ג'ונסון קלין, בשיתוף ג'ונסון קלין
  • עוד באותו נושא:
  • ניחוח
  • ריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully