וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רק נראה כואב: היתרונות הגדולים של הזרקת שומן

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

23.5.2019 / 11:58

אם בעבר היה צורך בהרדמה וניתוח מתיחת פנים היה מורכב וקשה, הרי שכיום מדובר בהליך נוח ואיכותי בהרבה. ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית, הגיע לאולפן וואלה! יופי כדי לספר להילה נחשון מהי הזרקת שומן וכיצד היא יכולה לעזור לנו להיראות טוב יותר

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

עד לפני מספר שנים מתיחת פנים הייתה כרוכה בניתוח מורכב וקשה, שכלל הרדמה מלאה והחלמה ארוכה. כיום ההליך פשוט בהרבה, ואפשר לבצע מתיחת פנים בהרדמה מקומית. מה גרם לשינוי הדרמטי בתחום זה של הזרקות שומן ואיך נכון לבצע את ההליך? ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר הארגון הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, הגיע לאולפן וואלה! יופי כדי לספר להילה נחשון מהי הזרקת שומן וכיצד היא יכולה לעזור לנו.

"בכל מקום שבו חסר נפח אפשר להחזירו בעזרת הזרקת שומן", אומר ד"ר רון עזריה, "לאו דווקא לקחת חומרים ביולוגיים כמו חומצה היאלרונית, שזה חומר זר לגוף, אלא לקחת שומן. השומן יגרום לכל מקום שבו הזרקנו אותו לשינוי - גם מבחינת הנפח וגם מבחינת האיכות החיצונית שלו".

"בעבר אמרו שמתיחת פנים טובה לאנשים מאוד מבוגרים", מתייחס ד"ר עזריה לעיתוי המקובל לניתוח שכזה, "זה לא ממש נכון. מתיחת פנים נועדה למי שצריך את זה. ייתכן שגם בשנות השלושים לחיינו כבר נכון להתחיל בתהליך כזה, כיוון שאם יש נפילה או שינוי דוגמת ירידה במשקל או שינויים ביולוגיים או הורמונליים שגורמים לנפילה של הפנים, מתיחת פנים היא בהחלט במקום".

בכמה טיפולים מדובר ולכמה זמן הם מחזיקים?

"בדרך כלל מדובר על טיפול אחד", משיב ד"ר עזריה, "הבעיה עם השומן היא שאיננו יודעים כמה ממנו ייקלט ברקמה. מכיוון שהפעולה פשוטה אנחנו מציעים חזרה על אותו תהליך כעבור כמה חודשים כדי לרענן אותו ולהוסיף עוד קצת לנפח. ברגע שהתאים האלו נקלטו ברקמה אנחנו מקבלים תוצאה לשנים קדימה".

מהן היתרונות של הרדמה מקומית?

"תחשבי שאת הולכת לרופא שיניים והוא על ידי זריקה אחת מרדים חצי מהפנים, אז למה צריך להרדים את כל שאר הגוף? היום כבר לא צריך. יש לזה יתרונות גדולים - פחות דימומים, פחות סימנים ופחות בצקות. החזרה לשגרה יותר מהירה והכי חשוב - התוצאה הרבה יותר טבעית".

ליצירת קשר: hadas_a@ronazaria.co.il

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully