וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוטה, מהירה וללא חיתוך: השיטה ה"ישראלית" להסרת משקפיים

בשיתוף אמריקן לייזר, בשיתוף אמריקן לייזר

23.5.2019 / 15:53

המשקפיים והעדשות מכבידים עלינו באינספור מצבים בחיים, אבל אפשר להיפרד מהם בקלות בעזרת ניתוח לייזר. הכירו את השיטה החדשה שפותחה בישראל ומבוססת על טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

מי שמרכיבים משקפיים או עדשות מגע, מכירים את התחושה הבאה - אי אפשר בלעדיהם, אבל מבאס מאוד איתם. במקלחת, בבריכה ובים, כשעושים כושר, כשמתנשקים... המשקפיים והעדשות מכבידים עלינו באינספור מצבים בחיים. למרבה השמחה, כיום אפשר במקרים רבים להיפרד מהם בצורה קלה, בטוחה ופשוטה מאי פעם.

איך בדיוק מתבצע ההליך ששינה כבר את חייהם של מיליונים בכל העולם? עד לפני זמן לא רב, היו שתי שיטות נפוצות לביצוע הסרת משקפיים בלייזר. השיטה הראשונה, שנקראת LASIK, כוללת חיתוך, אך זמן ההחלמה ממנה נחשב קצר יחסית. זאת בהשוואה לשיטה השנייה שנקראת PRK, שלא מערבת חיתוך אבל כאשר בוחרים בה החזרה לשגרה אחריה נמשכת זמן רב יותר.

יש לנו בשבילכם חדשות טובות, שמשלבות גם גאווה לאומית. כיום, יש אופציה שלישית שמשלבת בין היתרונות של שתי השיטות הללו - EBK והיא פותחה באמצעות טכנולוגיה ישראלית שכבר הספיקה לכבוש את העולם. כאשר בוחרים לבצע הסרת משקפיים בלייזר בשיטה זו - אין צורך בחיתוך, ולמרות זאת, זמן ההחלמה והתאוששות אינו ממושך וניתן לחזור לשגרה במהירות.

ד"ר יעקב גולדיץ, מנתח עיניים בכיר, אמריקן לייזר. צילום מסך
ד"ר יעקב גולדיץ, מנתח עיניים בכיר באמריקן לייזר/צילום מסך

טכנולוגיה מוכחת והתאוששות מהירה

מהי בעצם שיטת EBK? זוהי שיטה שמבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, שמבוצעת באמצעות מכשיר שנקרא EpiClear. המכשיר מאפשר לבצע בפשטות הסרה של רקמת האפיתל, כל זאת ללא פגיעה בשכבת המטרה בקרנית. באמצעות כך, נמנעים צלקות ומשקעים, והאפקטיביות של ההליך גדלה.

מדובר בטכנולוגיה שזוכה להערכה רבה בכל העולם, והוכיחה את עצמה כבר בהליכים רבים מאוד שבוצעו בארצות הברית ובאירופה. רשת "אמריקן לייזר" מציעה למטופליה בישראל, באופן ייחודי, לבצע את תהליך הסרת משקפיים בלייזר בשיטה זו - במקרים שבהם רופאי הרשת המנוסים קובעים שהיא מתאימה.

רוצים לדעת אם אתם מתאימים להסרת משקפיים בלייזר בשיטת EBK? שווה לכם לדעת שבדיקת ההתאמה אינה עולה דבר, וניתן לעבור אותה באחד מסניפי "אמריקן לייזר" הפרושים בכל רחבי ישראל. לאחר הבדיקה ובהתאם להתאמתכם, להליך ככלל ולשיטה בפרט, תוכלו לעבור את ההליך, להיפטר מהמשקפיים ו/או העדשות, ולהרגיש שינוי משמעותי באיכות החיים שלכם.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

מהיר, קל וטבעי יותר: היתרונות של טיפול אסתטי בהזרקת שומן

בשיתוף ד"ר רון עזריה
בשיתוף אמריקן לייזר, בשיתוף אמריקן לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully