וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טחורים: הפתרון לבעיה שאיש לא מוכן לדבר עליה

בשיתוף דובי טרייד, בשיתוף דובי טרייד

27.5.2019 / 10:33

טחורים גורמים לכאבים ולחוסר נעימות, אולם הם אינם גזירת גורל. דן פרנק הגיע לאולפן וואלה! יופי כדי לספק כיצד פיילפיקס, תכשיר לטיפול בטחורים, שינה את חייו והעלים את הבעיה

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

ישנם כאבים שלא נעים לשתף בהם אחרים ואנו מעדיפים לשמור אותם לעצמנו. טחורים הם מסוג הבעיות שאנו מנסים להצניע ככל האפשר, והם נגרמים כתוצאה מישיבה ארוכה בשירותים, לחץ נפשי, שעות ארוכות של עבודה וישיבה, עודף משקל, הריון ועוד סיבות רבות. ובכן, יש דרך יעילה לטיפול בטחורים.

דן פרנק סבל מטחורים וטיפל בבעיה באמצעות פיילפיקס. דן הגיע לאולפן וואלה! יופי כדי לשתף מהידע והניסיון שלו, כדי שגם אחרים יוכלו להתגבר על הכאב. "הטחורים היו הסיוט הגדול של החיים שלי ואני מאושר שזה נגמר", אומר פרנק, "ניסיתי המון דברים ועד שסוף סוף משהו עוזר אני חייב לשתף מהניסיון שלי. עכשיו אני מרגיש מושלם. הנפיחות ירדה ולא כואב לי, אני לא מרגיש סיוט בכל פעם שאני הולך, יושב או קם. החזרתי לעצמי את איכות החיים שלי".

באיזו עוצמה התבטאה אצלך התופעה?

"ניסיתי המון משחות. לא נראה לי שיש מישהו שהתנסה בכל כך הרבה תכשירים. התאכזבתי פעם אחר פעם. גם כשהייתה הקלה הכאב חזר אחרי זמן קצר"', אומר פרנק, שבמשך תקופה חיפש טיפול טבעי בטחורים, "התחלתי להשלים עם המצב. התרגלתי למחשבה שאני סובל מטחורים - וזהו".

"חבר סיפר לי שהוא נתקל בפרסום באינטרנט לפיילפיקס", מוסיף פרנק, "השיפור באמצעות משחה לטחורים פיירפיקס היה הדרגתי. הדימום הפסיק אחרי שבוע, הכאב חלף לגמרי אחרי כמה שבועות ולאט לאט הנפיחות פשוט נעלמה. המוצר עובד. עכשיו הטחורים פשוט עברו".

בשיתוף דובי טרייד, בשיתוף דובי טרייד
  • עוד באותו נושא:
  • טחורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully