וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרים משקפיים חדשים? הטעות שאסור לעשות

בשיתוף אופטיקה הלפרין, בשיתוף אופטיקה הלפרין

29.5.2019 / 8:31

איך יודעים שעדשות המשקפים שקיבלנו הן אכן אלה שהזמנו? מנכ"ל רשת אופטיקה הלפרין, עונה באולפן וואלה! יופי בדיוק על השאלה החשובה הזאת

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

למשקפיים יש השפעה רבה על המראה שלנו ואנחנו מתלבטים ממושכות באיזה סוג מסגרת לבחור, מה יהיה עובייה ומהו הצבע שיחמיא לנו. זה חשוב, אבל יותר חשוב לבחור בעדשה הנכונה וגם לגביה אנחנו מתלבטים ארוכות: האם כדאי עדשה דקה או עבה, איזה סוג ציפוי וכיצד היא מתאימה למבנה הפנים שלנו. אבל איך מוודאים העדשה שבחרתם היא באמת זו שהורכבה במשקפיים שלכם? יעקב הלפרין, מנכ"ל רשת אופטיקה הלפרין, עונה באולפן וואלה! יופי בדיוק על השאלה החשובה הזאת.

"ראשית, צריך לדעת מה אני רוצה לקבל ומה אני צריך לקנות", אומר הלפרין, "כשנכנסים לחנות אופטיקה, עוברים בדיקה ומקבלים ייעוץ שיסביר לנו מה אנחנו צריכים לקנות. לכל אחד יש אורח חיים אחר ויש עדשה שמתאימה לסוג אוכלוסייה מסוים".

"גם עדשה מגיעה עם אריזה מקורית מהחברה, וכדי לוודא שזו העדשה שהוזמנה יש להשוות את המספר שעל העדשה מול המספר שעל הזמנה", אומר הלפרין, "על העדשה מופיע מה היא מכילה - אנטי רפלקס, חומר נגד שריטות, מסנן קרינת מחשב ועוד - הכול מופיע, ממש כמו מוצר מזון שעליו כתובים המרכיבים, כך גם על העדשה. אם מכרו עדשה מסוימת ועל העדשה שהגיעה אין את אותם מרכיבים, לא קיבלתם את המוצר שקניתם".

בשיתוף אופטיקה הלפרין, בשיתוף אופטיקה הלפרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully