וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפה שתלים? הבדיקות שאת חייבת להכיר כדי להימנע מבעיות

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

3.6.2019 / 13:11

איך נכון לעקוב אחר מצב השתלים לפני שמחליטים להחליפם? ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, עונה להילה נחשון באולפן וואלה! יופי

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

הגדלה, הרמה, עיצוב, החלפת שתלים או תיקון סימטרי של החזה מחייבים הכנסה של שתלי סיליקון. השתלים אמנם לא מסוכנים, אבל כשמדובר בחומר זר יש להתייחס אליו אחרת ולטפל בהם במשך השנים. יש צורך לעקוב ולטפל בשתלים וכדי לעשות זאת נכון הזמינה הילה נחשון את ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, אל אולפן וואלה! יופי.

"שתלי סיליקון הם מאוד נפוצים ואני צופה שימשיכו להיות כך גם בעשור הקרוב", אומר ד"ר רון עזריה, "חוקרים במדינות אירופאיות בדקו מהי השכיחות של סרטן שד בקרב נשים עם שתלי סיליקון וגילו שאין הבדל בינן לבין נשים ללא שתלים".

כחלק מהטיפול בשתל יש מצבים בהם עשויה להידלק נורה אדומה שמחייבת את הנשים לתת עליה את הדעת, ולשקול החלפת שתלים. "אם הרגשת איזשהו גוש, איזושהי רגישות, אולי שינוי של נפח או צורה, לחץ בשדה - כל שינוי כזה מחייב אותך לשאול ולהיבדק", אומר ד"ר עזריה, "אסור להישאר עם שתלי סילקון לאורך זמן כיוון שהם מאבדים מאיכותם, הם מספקים תוצאה בין 10 ל-13 שנים לכל היותר".

"היי ערה לגוף שלך וערכי בדיקה ידנית", מציע ד"ר רון עזריה, "בנוסף, פעם או פעמיים בשנה רצוי לבצע בדיקת שד אצל כירורג שד בקופת חולים, פעם בשנה לעשות בדיקת אולטרה סאונד זה נהדר ולנשים עם סיליקון בשדיים אנחנו מציעים לעבור בדיקת MRI שנותנת לנו מבט טוב מאוד על מצב השתל".

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully