וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות לכך שקנאביס טוב לעור הפנים

בשיתוף SR COSMETICS, בשיתוף SR COSMETICS

10.6.2019 / 6:38

סגולותיו של הקנאביס אינם רק בתחום הרפואה והוא מככב גם על מדפי הקוסמטיקה. שולי רודריג, המנכ"לית והבעלים של חברת SR COSMETICS, מסבירה באולפן וואלה! יופי כיצד מוצרי הקנאביס משפיעים לטובה על עור פנים ומרפאים מחלות עור שונות

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

סגולותיו הרפואיים של הקנאביס הובילו להתפתחות גדולה של התחום, אולם לצמח יש גם שימוש קוסמטי והמוצרים המבוססים עליו הפכו לטרנד גם במכוני הקוסמטיקה. מחקרים מראים שמוצרים מבוססי קנאביס הם בעלי סגולות לטיפולים באקנה ובהזדקנות העור, ונעשה בצמח שימוש גם בתכשירים דוגמת מסיכה לפנים, סרום הבהרה ועוד. שולי רודריג, המנכ"לית והבעלים של חברת SR COSMETICS, מסבירה באולפן וואלה! יופי על השימושים הקוסמטיים של צמח הקנאביס והפוטנציאל שיש לשימוש בתכשירים המבוססים עליו להפוך לחלק מהיומיום של נשים רבות.

"בקוסמטיקה משתמשים בזרעים של שמן הקנאביס, וחומר זה מכיל ויטמינים רבים דוגמת ויטמין A, המשמש להצערת העור, ויטמין E שהוא נוגד חמצון מאוד חזק, שומנים חיוניים כמו אומגה 3 ואומגה 6 שהגוף לא מייצר ואנחנו צריכים לספק אותם לעצמנו", אומרת רודריג, "תכשירי הקנאביס הם 'האמבולנס של העור', החומר מדכא ומרפא מחלות עור שונות והוא מתאים לגיל חצי שנה ומעלה".

"כל סדרת המוצרים מאוד ייחודית", מוסיפה רודריג, "מסיכת הקנאביס מתאימה לכל סוגי העור והיא מוציאה רעלים מהעור ונוגדת רדיקלים חופשיים שהם הגורם להזדקנות העור. תכשירי הקנאביס גם מתקנים נזקי עור ברמות שונות".

בשיתוף SR COSMETICS, בשיתוף SR COSMETICS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully