וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר הלייזר שיוריד לכם את הקעקוע במהירות ובאלגנטיות

בשיתוף ד"ר אייל נס, בשיתוף ד"ר אייל נס

11.6.2019 / 9:49

הקעקוע נמאס עליכם? הוא הפך מציור מרהיב לכתם לא ברור? ד"ר אייל נס, רופא כירורג מומחה ובעל מרפאת אסתטיקה מספר על מכשיר פיקו לייזר שמפחית את כמות הטיפולים להסרת קעקועים בלייזר במחצית

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

טיפול בלייזר הוא אחד הטיפולים היעילים להסרת קעקועים לא רצויים. מכשיר הלייזר מטפל בפיגמנט הלא רצוי מדיו הקעקוע שעל העור, אשר מתפרק ונעלם, והעור נותר חלק. ד"ר אייל נס, רופא כירורג מומחה ובעל מרפאת אסתטיקה, מספר באולפן וואלה! יופי על המכשיר המצוין להסרת קעקועים.

"מכשיר פיקו לייזר הוא מכשיר תוצרת קנדלה", מספר ד"ר נס, "הוא בעל גל קצר ביותר באורך טריליונית השנייה וכך הוא מאפשר לנו לבצע טיפולים קצרים וממוקדים וללא כאב".

כמה טיפולים דרושים כדי להסיר קעקוע?

"זה תלוי בגודל הקעקוע, סוג הצבע, היכן הוא נעשה וצבע העור", משיב ד"ר אייל נס, שמתמחה בהסרת קעקועים בלייזר, "אבל המכשיר הזה הפחית את כמות הטיפולים מכ-12 לכמחצית".

"המכשיר מסוגל לטפל גם בפגעי זקנה וכתמי עור שנגרמים על ידי השמש", מוסיף נס, "המכשיר מסוגל לגרום לאפקט של הצערת העור, הוא גורם לתאי עור חדשים להיווצר ואנחנו מקבלים מרקם עור צעיר ורענן יותר. אם הטיפול מתבצע במרפאת מומחים, שקובעים את הגל הנכון ומשכו", לא צריכה להיות בעיה ותופעות לוואי".

מחפשים מנתח פלסטי בחיפה? הקליקו כאן לקליניקה לבריאות ואסתטיקה של ד"ר אייל נס

בשיתוף ד"ר אייל נס, בשיתוף ד"ר אייל נס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully