וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להימנע מכאבי צוואר וללכת משוחררת: החידוש בניתוח הקטנת חזה

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

16.6.2019 / 10:36

חזה גדול גורם לבעיות רפואיות והסיבות לביצועו אינן רק אסתטיות. ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית, מסביר באולפן וואלה! יופי כיצד הניתוח להקטנת חזה מסייע לנשים רבות וכיצד שיטת הביצוע החדשה הופכת אותו לאסתטי ובטוח יותר

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

יש ניתוח חזה אחד שנהוג לבצע אותו לא רק מסיבות אסתטיות, אלא גם מסיבות רפואיות. חזה גדול משפיע על היציבות, גורם לעומס על הכתפיים, לכאבי גב ולסיכוי גבוה לחלות בסרטן השד. ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, הגיע לאולפן וואלה יופי כדי לספר עד כמה ניתוח להקטנת חזה יכול לסייע לנשים ומהם החידושים בניתוח מסוג זה בעולם הטיפולים האסתטיים.

"ניתוח הקטנת חזה הוא ניתוח שעוזר לנשים בעלות חזה גדול, אשר מכביד להן על חגורת הכתפיים ויוצר לחץ על הצוואר", אומר ד"ר רון עזריה, "יש פן רפואי מעבר לזה. הסברה אומרת שככל שיש רקמת שד גדולה יותר יש סיכוי גבוה יותר לסרטן השד".

מאיזה גיל אפשר לבצע ניתוח שכזה?

"לאחרונה פנתה אליי נערה בת 15 וחצי שמבחינה חברתית היא בבעיה. מצד אחד אני רוצה לעזור לה אולם אני יודע מצד שני שהחזה עדיין יכול להתפתח מחדש אחרי הניתוח. גיל יותר מאוחר - גיל 20 ומעלה - הוא הגיל המומלץ לעבור ניתוח שכזה".

"בעבר ניתוח להקטנת חזה או הרמת חזה היה ניתוח די טראומטי, היום אני אומר לנשים שבאות לניתוח, שהן תחזורנה לפעילות כבר שלושה ימים לאחר הניתוח. הניתוח לא כל כך כואב וההחלפה ממנו יחסית מהירה. כיום אנחנו עובדים בשיטה שיוצרת מינימום צלקות, ומוציאים נפח דרך צלקות קטנות ביותר. נשים יכולות ללכת אחרי הניתוח עם מחשוף גדול והצלקות אינן מבצבצות".

"הסיבוכים בניתוח מסוג הקטנת שדיים מתייחסים על תחושה במגע באזור הפטמה והעטרה והאופן שבו מחלימה הצלקת", מוסיף ד"ר עזריה, "השכיחות של כל הסיבוכים האפשריים היא 5% לכל היותר".

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully