וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול הקצר שיהפוך גם את השיער שלך מדליל לשופע

בשיתוף אופק אהרוני, בשיתוף אופק אהרוני

27.6.2019 / 13:15

נשים רבות סובלות משיער דליל בעקבות ירידה במשקל או בעיה בריאותית, אבל תוספות השיער מאפשרות להן לשדרג את המראה. אופק אהרוני, מעצב השיער ומומחה לתוספות שיער, מספר כיצד שיטת החיבור הבלתי נראית שלו מעניקה לשיער מראה שופע וטבעי בגוון ובמרקם

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

נשים רבות הן בעלות שיער דליל והסיבות לכך מגוונות - דיאטה, ניתוחים או גילן. שוק הביוטי נותן מענה ופתרונות לשיער דליל בעזרת תוספות שיער איכותיות. אופק אהרוני, מעצב שיער ומומחה לתוספות שיער, ורייצ'ל, אחת מלקוחותיו, הגיע לאולפן וואלה! יופי כדי לספר להילה נחשון כיצד ניתן לנצח נשירת שיער מסיבית ודלילות שיער בעזרת תוספות.

"היה לי חשוב ליצור נפח ואורך לשיער", מספרת רייצ'ל על השינוי שתוספות השיער השלימו למראה שלה, "סבלתי מדלילות שיער בעקבות ירידה דרסטית במשקל. היה לי חשוב שהשיער יהיה מלא, שופע וארוך. זה פשוט מעציר את המראה. לא חשבתי שאצא כך מהמספרה ואין ספק שהמטרה הושגה".

אופק אהרוני משתמש בשיטת חיבור שיער ייחודית ובלתי נראית, המאפשרת מראה טבעי ותחושה נהדרת של שיער מלא, בריא ומעוצב. מחיר תוספות השיער נגיש ומאות נשים נעזרו בתוספות השיער ומילוי שיער בהתאמה אישית ייחודית בגוון ובמרקם.

כיצד ניתן לטפל בדלילות שיער הנובעת מניתוחים או דיאטות?

"המון נשים סובלות מדלילות או יובש או תספורת לא מוצלחת, למה לחיות עם מצב שאיננו מרוצים ממנו?", אומר אופק אהרוני, "תוספת השיער נותנת אורך לשיער, עיבוי וגוון אחיד. התוספת נותנת מראה חדש לשיער. השיער מתעייף בגלל חומרים ומחליקים ופה בעצם בונים טקסטורה חדשה לשיער ומתאימים אותו לתווי הפנים".

"הטיפול בתוספות השיער רגיל לחלוטין", מוסיף אהרוני, "מברישים במברשת מיוחדת, החפיפה בשמפו היא רגילה. לא צריך לפחד מתוספות שיער, זה מרענן את המראה וכיף לקום בבוקר להרגיש יפה, זה עושה מצב רוח טוב. המראה החיצוני הוא דבר מאוד חשוב".

בשיתוף אופק אהרוני, בשיתוף אופק אהרוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully