וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקיק אחד ביום מהתוסף החשוב הזה יחולל פלאים בגוף שלך

בשיתוף קולגן פלוס

1.7.2019 / 9:34

מאמצע שנות ה-20 הגוף שלנו מאט ומפסיק את ייצור הקולגן, הרכיב שקריטי לתפקודו ויש לו תרומה עצומה לתפקוד המפרקים, הגמישות, חוזק העצמות ורקמת הסחוס. איך שקיק אחד ביום של אבקת קולגן פלוס, אותה מערבבים בכל משקה חם או קר יכול לתרום לגוף שלך? התשובה בפנים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

מה זה בכלל קולגן ומה הוא עושה בגוף שלנו?

קולגן הוא החלבון העיקרי בגוף האדם.
כ-30% מכלל החלבונים בגוף.
כ-4-6% ממשקל גופנו.

הקולגן נמצא כמעט בכל איבר וחלק בגופנו ויש לו מספר רב של תפקידים, אחד העיקריים שבהם הוא לתמוך ולתת כוח למבנים השונים של הגוף, כמו רשת שכרוכה סביבה האיבר ומעניקה לו נפח וצורה. בנוסף, הקולגן מהווה רכיב חשוב של הסחוס שבמפרקים, שמאפשר תנועה חלקה וגמישה.

החל מאמצע שנות ה-20, הגוף שלנו מאט ומפסיק את ייצור הקולגן ואנחנו מרגישים את זה היטב

הסחוסים במפרקים נשחקים
כאבי ודלקות מפרקים
צמצום טווח התנועה.
בריחת סידן והחלשות העצם.
דלקות חניכיים

רונית יודקביץ' סרטון קולגן. צילום מסך
הקולגן נמצא כמעט בכל איבר וחלק בגופנו ויש לו מספר רב של תפקידים, אחד העיקריים שבהם הוא לתמוך ולתת כוח למבנים השונים של הגוף/צילום מסך

היום האנטי-אייג'ינג מתחיל מבפנים

תוסף התזונה קולגן פלוס מחזיר את הקולגן לגוף - מבפנים. פטנט מוכח מחקרית מצא דרך לבודד ולקצר את שרשרות הפפטידים/חומצות האמינו ולהקטין את המולקולה עד פי אלף מגודלה המקורי. הפעולות הללו מבטיחות ספיגה מלאה של תוסף התזונה בגוף בתוך 8-12 שבועות מרגע תחילת הצריכה.

שיפור בתנועתיות ובגמישות

שיפור משמעותי בכאבי פרקים

עצירה של תהליכי בריחת סידן

שיפור במצב החניכיים

תוסף תזונה טבעי, ללא תופעות לוואי.

עשרות מחקרים קליניים לאורך השנים

אלפי לקוחות מרוצים

שקיק אחד ביום של אבקת קולגן פלוס, אותה מערבבים בכל משקה חם או קר - בקפה של הבוקר או ביוגורט של הצהריים, והקולגן חוזר לגוף!

מחקרים הראו כי צריכה קבועה של תוסף קולגן מחזירה לגוף את החלבון החשוב הזה.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

כך תמצאו את הידיים והרגליים בשוק תוספי הקולגן

בשיתוף קולגן פלוס

צמיחה של רקמת סחוס. מחקר מ-2007 מצא כי קולגן פלוס נספג במעיים ומצטבר בסחוס. שימוש קבוע בקולגן פלוס מגרה עלייה מובהקת סטטיסטית של מטבוליזם רקמות הסחוס.

שיפור בתנועה. מחקר משנת 2008 באוניברסיטת פן סטייט, ארה"ב חילק 147 אתלטים שחוו כאבי מפרקים הקשורים לפעילות. ספורטאים אלו (בגיל ממוצע 20.1 שנים) חולקו לשתי קבוצות - האחת נטלה קולגן פלוס והשנייה קיבלה פלצבו במשך 24 שבועות. המחקר מצא שיפור ניכר בכאבי המפרקים בקרב הקבוצה שצרכה קולגן פלוס.

התחדשות רקמת סחוס. במחקר שפורסם בחודש מארס 2011 על ידי McAlindon ועמיתיו, נחקרה ההשפעה ארוכת הטווח של נטילת קולגן פלוס על הרכב הסחוס ההיליני בחולים עם אוסטאוארתריטיס בשלב מוקדם של הברך. מחקר זה, אקראי, כפול סמיות, מבוקר פלצבו, בוצע במרכז הרפואי טאפטס בשיתוף עם אוניברסיטת הרווארד.

התוצאות מצביעות על כך שלתוסף התזונה קולגן פלוס יש השפעה ישירה על רקמת הסחוס של האדם. זה מאשש מחקרים קודמים ומראה בבירור כי פפטידים ספציפיים של קולגן יכולים להשפיע על התחדשות רקמות הסחוס.

שיפור בצפיפות העצם. מחקר יחיד, פרוספקטיבי, אקראי, מבוקר פלסבו, כפול סמיות בדק במשך 12 חודשים, 180 נשים עם מסת עצם מופחתת שנטלו קולגן פלוס או פלצבו. השינויים בצפיפות מסת העצם נמדדו בעמוד השדרה ובצוואר הירך.

הקבוצה שנטלה קולגן פלוס הראתה שיפור משמעותי בצפיפות העצם. התוצאות הראו עלייה מובהקת ב-BMD (צפיפות העצם המינרלית) אצל נשים הסובלות מאוסטיאופניה או אוסטאופורוזיס. התוצאות מצביעות על השפעה אנבולית.

חשוב לדעת, לא כל קולגן הוא קולגן פלוס

קולגן פלוס הוא תוסף הקולגן האיכותי ביותר, המיוצר ע"י חברת ג'ליטה הגרמנית, ענקית התחום. מקורו בדגים או בבקר ותהליכי הייצור שלו מפוקחים ועומדים בכל התקנים המחמירים ביותר ביניהם FDA ו-EFSA. לקולגן פלוס תעודת כשרות וכמובן, אישור משרד הבריאות הישראלי.

מבצע היכרות שיגרום לכם להתחיל לזוז!
היכנסו לאתר קולגן פלוס www.collagenplus.co.il
הקלידו קוד קופון new100

וקבלו מאיתנו מתנה ברכישה הראשונה

1700-70-8004 / www.collagenplus.co.il / חפשו 'קולגן פלוס' בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully