וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה נפלאות לגוף: תוסף התזונה הכי חשוב שאתם לא מכירים

בשיתוף מורז צמחי מרפא, בשיתוף מורז צמחי מרפא

3.7.2019 / 17:32

הידעתם שיש תוסף שמעודד יצירת תאים בגוף, משפר את גמישות ומבנה כלי הדם, הופך את העור לזוהר ומעודד צמיחת שיער? מאיה גרינברג, מנהלת בקבוצת "מורז צמחי מרפא" מסבירה על סיליצאה, התוסף שיעשה לכם אנטי אייג'ינג פנימי

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

הגוף אוהב אותו, הוא תורם לעור חלק, לעיבוי השיער, לרקמות ואפילו לבריאות הציפורניים. סיליצאה, תוסף תזונה המבוסס על מינרל הצורן, הוא ככל הנראה תוסף התזונה הכי חשוב שאינכם מכירים.

"צורן הוא מינרל שכיח שאחראי על עידוד צמיחת השיער, עיבוי השיער, חיזוק הציפורניים, גמישות ואלסטיות של העור, הוא מחבר רקמות וחשוב לגוף", אומרת מאיה גרינברג, מנהלת בקבוצת "מורז צמחי מרפא", "הטיפול המומלץ אורך בין שלושה לשישה חודשים, כמוסה אחת ליום. הסיליצאה מגיעה גם כנוזל למי שמעדיף לשתות אותו".

סיליצאה הוא ללא תוספים וללא חומרים משמרים. הוא מעודד חילוק חומרים ויצירה מחודשת של תאים, משפר גמישות ומבנה של כלי דם ותפקוד רקמות חיבור. סיליצאה מגיע בכמוסות או כג'ל.

איך השינוי בא לידי ביטוי?

"זהו ממש אנטי-אייג'ינג פנימי, "אומרת גרינברג, "השיער נראה יותר טוב, העור יותר זוהר ומרגישים יותר יפים וצעירים. התוסף מתאים לנשים ולגברים כאחד, מגיל 25 ומעלה. הוא מהווה פתרון מסוים גם למי שסובלים מצלוליט. התוסף נבדק מחקרית באוניברסיטה בהמבורג שבגרמניה ואין לו תופעות לוואי".

בשיתוף מורז צמחי מרפא, בשיתוף מורז צמחי מרפא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully