וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאס סייזיות שימו לב: 5 טיפים שיסדרו לכן את החיים

בשיתוף וופ מדיה, בשיתוף וופ מדיה

4.7.2019 / 12:38

הקיץ כבר כאן ואיתו הרעות החולות שכל אחת מכירה היטב: חום, לחות, זיעה במקומות שלא ידעת שקיימים ובגדים הרבה יותר חשופים וצמודים. אתגר עונתי? לא אם תציצי בטיפים הבאים

אשלי גרהאם. GettyImages
אפשר להתגבר על החום וליהראות מיליון דולר. אשלי גרהאם/GettyImages

דאורדורנט ספיד סטיק - לא רק לבית השחי

איך שמגיע יולי אוגוסט הג'ינסים נזרקים לצד (מי יכולה לעטות על עצמה ג'ינס בחום הלוהט הזה?!) ונשלפות השמלות האווירירות והרומנטיות.

הבעיה? בהנחה שאת הולכת יותר מחמש דקות מהבית לאוטו, תסבלי מתופעת השפשפת הידועה לשמצה. זיעה תופיע בין הירכיים הפנימיות ואיתה אדמומיות וגרד.

מה עושים? מורחים את הירכיים הפנימיות בכמה שכבות של דאורדורנט ספיד סטיק ועליו מפזרים שכבת טלק להשלמת העבודה. כך תוכלי להינות מטיולים ארוכים בטיילת עם שמלה מאווררת ונטולת שפשפשת.

בעלות חזה גדול? הפתרון הזה תופס גם עבורכן

מי מאיתנו שהתברכה בחזה גדול יודעת שהכפלים מתחת לחזה ובין הציצים מועדים בכל עונות השנה לפורענות של אדמומיות אך בחודשי הקיץ הזיעה בין הכפלים יכולה לגרום גם לריח רע ולא נעים.

הפתרון? זהה לסעיף הקודם. מריחת כמה שכבות של דאורדורנט ספיד סטיק מתחת לחזה ובין הציצים עם שכבה דקה של טלק לפני שלובשים את החזיה יכולה לעשות פלאים.

אישה משתמשת בדאודורנט. ShutterStock
מריחת כמה שכבות של דאורדורנט יכולה לעשות פלאים/ShutterStock

חצאית צמודה או שמלה מאתגרת? פשוט לבשי את התחתונים הפוך!

זה נשמע טיפשי עד לא הגיוני, אבל זה עובד. החלק האחורי של התחתונים בדרך כלל רחב ואלסטי יותר ולכן לבישת התחתונים הפוך כך שהצד הקדמי פונה לאחור ולהיפך, תופסת את כל הבטן ועושה את הפעולה של מחטב בלי לחנוק אותך בתחושה של צפיפות יתר.

רגליים של נשים בחצאיות ומכנסיים קצרים. ShutterStock
לבישת התחתונים הפוך כך שהצד הקדמי פונה לאחור ולהיפך, תופסת את כל הבטן/ShutterStock

לא רוצה לבזבז הון על מחטב? עשי זאת בעצמך

מחטבים הם פתרון מעולה כשאנחנו רוצות "לצמצם" את עצמינו ולמנוע "צמיגים" מביכים מלחשוף את עצמם. הבעיה? המחיר. פעמים רבות מחטב טוב יכול לעשות לנו חור בכיס ואפילו אחרי שכבר החלטנו להשקיע, אנחנו עלולות להתאכזב מתופעת ה"מחטב שמתגלגל למטה" ולא מחזיק את הבטן כמו שצריך.

במקרה כזה, קחי זוג גרביונים אטום (לא הגרביונים השקופים והעדינים אלא מהסוג האטום והעבה יותר) וגזרי אותם מתחת לברך. כך תקבלי, במחיר הרבה יותר שפוי, מחטב לא רע שיכול ללכת עם הרבה שמלות קיץ, מכנסיים קצרים ועוד.

גופיית ספגטי במידה אחת פחות מהמידה שלך, ליצירת סילואט מחמיא

כדי לכנס את הגוף ולתת לו סילואט מחמיא, גשי לחנות הקרובה, רכשי גופיית ספגטי במידה אחת פחות מהמידה האמיתית שלך והצטיידי בשלל צבעי בייסיק (אפשר למצוא אותן אפילו בסופר). הגופייה תשמש סוג של מחטב או מחוך וכל חולצה שתלבשי מעל תחמיא לך הרבה יותר.

בשיתוף וופ מדיה, בשיתוף וופ מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully