וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות היופי של הדוגמניות שאתן חייבות להכיר

בשיתוף וופ מדיה, בשיתוף וופ מדיה

4.7.2019 / 12:56

כן, הן יפות, אבל הן גם תשושות מימי צילום ומטיסות ארוכות ועדיין נראות מתוקתקות. איך? ובכן, גם את יכולה להיראות טוב אחרי יום עבודה ארוך אם תעשי מה שהדוגמניות עושות ותשתמשי בטריקים שלהן

בר רפאלי בפסטיבל קאן, מאי 2015. GettyImages
היא מהממת והיא יודעת איך להיראות ככה בכל מצב. בר רפאלי/GettyImages

נכון, יש להן נתונים טבעיים משגעים, אבל הן מבלות המון במטוסים ושדות תעופה נטולי אוורור, עובדות שעות ארוכות בימי צילום או תצוגות האופנה (רחמים) וגם כשהן תשושות לגמרי ולא אכלו יותר מחסה מזה כמה שעות, הן עדיין נראות כמו מיליון דולר. אין הן עושות את זה ואיך גם אתן יכולות? קבלו את סודות היופי של הדוגמניות שישדרגו לכן את החיים.

כדור שפתון לשפתיים סדוקות - למראה זוהר במקומות שלא חשבתן

בדרך כלל משתמשים בו כאמצעי למתן לחות לשפתיים פצועות או סדוקות. בקיץ הישראלי יש יתרון להשתמש בשפתונים שמספקים הגנה מפני השמש אבל מעבר לחידוש מראה השפתיים, שהוא תמיד יתרון, דוגמניות עושות בו שימוש ורסטילי באופן הבא:

הדגשת עצמות הלחיים: ממש ככה. לקחת את השפתון (בפורמט כדור) ולמרוח בקצה העליון של עצמות הלחיים. השפתון יגרום להן להיראות גבוהות יותר ויעניק להן ברק ואור והתוצאה: אפקט של הארכת עצמות הלחיים.

ריסים וגבות (במידה ואת נטולת מסקרה): לוקחים מברשת שיניים, טובלים אותה בחומר ומברישים. הלחות תשמר את הצורה של הגבות והריסים, תארגן אותם ותתרום למראה מהודק.
עצמות הבריח: ממש כמו מקרה עצמות הלחיים. בקיץ אנחנו לבושות הרבה יותר חשוף. כמה מריחות על עצמות הבריח ידגישו אותן, יתנו ברק ויסייעו במתן לוק של גזרה דקה וגבעולית.

עצמות הבריח: ממש כמו מקרה עצמות הלחיים. בקיץ אנחנו לבושות הרבה יותר חשוף. כמה מריחות על עצמות הבריח ידגישו אותן, יתנו ברק ויסייעו במתן לוק של גזרה דקה וגבעולית.

אישה צעירה מורחת שפתון. ShutterStock
השפתון יכול להדגיש גם את עצמות הלחיים ועצמות הבריח/ShutterStock

עיבוי ריסים ללא צורך בריסים מלאכותיים

הטריק הזה גאוני כמו שהוא פשוט: מורחים שכבת מסקרה נדיבה על הריסים, מיד אח"כ לוקחים כל סוג של פודרה שיש לכן בבית ומפזרים על הריסים (אפשר עם כריות האצבעות או עם מברשת). הפודרה נצמדת לריסים, מעבה אותם ונותנת להם נפח ואורך. מיד אחרי שלב הפודרה מרחו שכבה נוספת של מסקרה ו"וואללללה": אתן בעלות ריסים שופעים, עם נוכחות, במינימום מאמץ.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

פלאס סייזיות שימו לב: 5 טיפים שיסדרו לכן את החיים

בשיתוף וופ מדיה

לפתוח את הבוקר עם טיפול פנים בקרח

האמת היא שזה הרבה יותר קצר (וזול) מטיפול פנים ואם תוסיפו את הטקס הקטן הזה לשגרת הבוקר (או הלילה, אם בבוקר זה צפוף לכן מדי) תיווכחו בשיפור תוך זמן קצר.

הרעיון: לוקחים קוביות קרח מהמקפיא, עוטפים אותן במגבת פנים ומתופפים קלות על הפנים. הקור יקטין את הנקבוביות הפתוחות, יוסיף אור לפנים שלכן ויסייע להרגיע מצב של אקנה מתפרצת או סתם חצקון שבחר לקשט לכן את הפנים בתזמון גרוע.

אישה מצננת את עורה באמצעות קוביית קרח. ShutterStock
הקור יקטין את הנקבוביות הפתוחות, יוסיף אור לפנים שלכן ויסייע להרגיע מצב של אקנה/ShutterStock

העלמת עיגולים שחורים מתחת לעיניים - טריק פשוט ומוצלח

בדרך כלל ה"גו טו" שלנו הוא מריחת קונסילר על העיגולים השחורים מתחת לעיניים, אבל בהרבה מקרים, בעיקר אם את לא מיומנת, התוצאה תריח ממאמץ יתר ותראה כאילו ניסית להסתיר את העיגולים מתחת לעיניים. מה עושים? לוקחים שפתון עם פיגמנט (ורוד או כתום בהתאם לגוון העור) מורחים מתחת לעיניים ומטשטשים ורק אז מורחים את הקונסילר. הפיגמנט של השפתון יבטל את הכהות מתחת לעיניים ואז הקונסילר יוכל להשתלב באופן טבעי בגוון הפנים בלי לעורר תשומת לב מיותרת.

שימוש במברשות גוף ופנים על בסיס קבוע

הברשה קבועה של הגוף תסיר עור מת או יבש, תמריץ את הדם ותפחית סימני צלוליטיס, והברשת השפתיים (עם מברשת שיניים) תיתן להם מראה מלא ואדמדם. את המברשות המדוברות ניתן למצוא בקלות בחנויות קוסמטיקה וברשתות הפארם.

בשיתוף וופ מדיה, בשיתוף וופ מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully