וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיגת חניכיים: השיטה שפותרת את הבעיה פעם אחת ולתמיד

בשיתוף ד"ר ישראל ורסנו, בשיתוף ד"ר ישראל ורסנו

29.7.2019 / 8:41

רבים סובלים מנסיגת חניכיים וכתוצאה מכך רגישים לחום ולקור בשיניים וכן חשופים לבעיות בריאות. שיטת PST שבה משתמש ד"ר ישראל ורסנו, מומחה ברפואת שיניים דיגיטלית, משחזרת את רקמת החניכיים ללא כאבים - ולצמיתות. הכירו את שיטת הטיפול שתחזיר לכם את החיוך לפנים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

צחצוח אגרסיבי, עישון ואפילו פירסינג יכולים לגרום לנסיגת חניכיים וכתוצאה מכך לרגישות בשיניים ולבעיה אסתטית. שיטה חדשה מטפלת בבעיה ללא חתכים ותפרים וההחלמה היא ללא כאב. כיצד אפשר לחסוך לעצמכם השתלת חניכיים וכיסוי שורשים ולהימנע מנסיגת חניכיים.

"נסיגת חניכיים היא תופעה נפוצה והיא קיימת בדרגות חומרה שונות בקרב כ-50% מהאוכלוסייה הבוגרת", אומר ד"ר ישראל ורסנו, רופא שיניים ומומחה ברפואת שיניים דיגיטלית, הראשון שהביא ומטפל ומהראשונים בארץ שמטפל בשיטת ה-PST, "הגורם מספר אחד הוא צחצוח שיניים אגרסיבי, שימוש לא נכון במברשת שיניים, שימוש במברשת שיניים עם סיבים קשיחים. ישנם גם גורמים גנטיים דוגמת חניכיים דקות, ומנח לא נכון או סגר לא תקין של השיניים".

נסיגת חניכיים מתרחשת כאשר הרקמה העוטפת את בסיס השן נסוגה לעבר שורש השן, והשן כביכול מתארכת בגודל ובצורה. כתוצאה מהנסיגה נחשפים אזורים שהיו אמורים להיות מכוסים בחניכיים וחשיפה זו גורמת לשיניים רגישות לחום, קור וכן לבעיה אסתטית או התפתחות של בעיה בריאותית.

שיטת PST היא שיטה חדשנית המתקנת את נסיגת החניכיים. בעזרת מכשור מיוחד, דרך חורים קטנים (שנסגרים תוך 24 שעות), מותחים את רקמת החניכיים למקומן הטבעי, זאת ללא חתכים, ללא נפיחות וללא כאבים. התוצאה? פנטסטית. "המטופלים עוברים בדיקה ואם מישהו סובל ממחלת חניכיים יש לטפל בה ורק אחרי שהוא מתייצב אפשר לטפל בשיטת PST", אומר ד"ר ורסנו, "הטיפול הזה הוא לצמיתות. תופעת הלוואי שיכולה להיות היא שטף דם חיצוני לזמן קצר".

לפרטים נוספים התקשרו 03-6910510 או היכנסו לאתר של ד"ר ישראל ורסנו

בשיתוף ד"ר ישראל ורסנו, בשיתוף ד"ר ישראל ורסנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully