וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוסף שימנע פציעות ויעזור לשרירים שלכם אחרי האימון

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס

24.7.2019 / 14:01

כשעושים ספורט הגוף זקוק לחומרים שיבנו אותו ויעזרו לו להתאושש. רעות סמו, מאמנת כושר לנשים ומטפלת ביציבה קולגן-פלוס, מספרת על התוסף שהגוף שלכם ישמח לקבל ולא משנה איזה סוג ספורט אתם עושים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

ספורטאים זקוקים לתוספי חלבון כדי לשמור על הגוף שלהם, וגם אם אינכם ספורטאים מקצועניים אך אתם מקפידים על לבצע פעילות גופנית במהלך השבוע, עדיף להיעזר בחלבון קולגן - החלבון העיקרי בגוף האדם. חלבון קולגן מספק את כל היתרונות של תוסף חלבון וגם מונע פציעות, משקם סחוסים, מסייע להגדיל את טווח התנועה ומייצר מעין תחושת אנטי-אייג'ינג פנימית בזכות החיוניות שמקבל הגוף.

הקולגן נמצא כמעט בכל איבר וחלק בגופנו ויש לו מספר רב של תפקידים, אחד העיקריים שבהם הוא לתמוך ולתת כוח למבנים השונים של הגוף, כמו רשת שכרוכה סביבה האיבר ומעניקה לו נפח וצורה.

"יש עלייה במודעות לגבי תוספי תזונה ותוסף החלבון של קולגן פלוס הוא מענה ישיר לבניית מסת שריר ומענה לפציעות", אומרת רעות סמו, מאמנת כושר לנשים ומטפלת ביציבה - קולגן פלוס, "קולגן פלוס משקם את הסחוסים, הגידים והרצועות וזה הוכח מחקרית".

זה לא משנה איזה סוג ספורט אתם עושים - ריצה, חדר כושר, אופניים, פילאטיס ועוד - קולגן פלוס, שבו חמישה גרם מעבר למה שחברות אחרות מציעות, הוא חלבון שיסייע לשיקום השרירים שלכם. "יש לו יתרונות נוספים והוא תורם לבריאות השיער, העור והציפורניים", מסכמת רעות.

היכנסו לאתר קולגן פלוס www.collagenplus.co.il

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully