וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים ללא ניתוח? המכשיר המדהים שהופך זאת לאפשרי

בשיתוף ד"ר עמי איל, בשיתוף ד"ר עמי איל

1.8.2019 / 7:41

החשש מניתוח הצערת פנים הוא נחלת העבר בזכות מכשיר האולטרא המבוסס על אנרגיית גלי אולטרסאונד. ד"ר עמי איל, מומחה בכירורגיה ומתמחה באסתטיקה רפואית, מספר על הטכנולוגיה הפלאית

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

מתיחת פנים ללא ניתוח? טכנולוגיית מכשיר האולטרא הופכת זאת לאפשרי. הדור החדש של הטכנולוגיות מאפשר לייצר תוצאות שהן הכי קרובות לניתוח. כיום המגמה והדרישה היא לטיפולים לא פולשניים ולא ניתוחיים. הרוב מעדיפות להימנע מניתוח או לפחות לדחות אותו בכמה שנים. טכנולוגיית האולטרא מאפשרת פתרון טוב לבעיה. באמצעות אנרגיית על-קול עוצמתית וממוקדת היא מצליחה להצעיר, למתוח ולהרים את הפנים, העיניים, הסנטר והצוואר.

הטכנולוגיה פורצת הדרך של Ultherapy מבוססת על אנרגיית גלי אולטרסאונד ממוקדים לשריר. במהלך כל הטיפול הרופא רואה על המסך בדיוק את עומק שרירי הפנים ומאפשר לו לשלוט בכל תהליך הטיפול בצורה מדויקת, ללא צורך בחתך או בפגיעה כלשהי בשטח פני העור.

"האולטרא הוא מכשיר חדשני ומדהים שמשנה את סדרי בראשית", ד"ר עמי איל, מומחה בכירורגיה ומתמחה באסתטיקה רפואית, "הוא היחיד שנותן מענה לנשים שהולכות לניתוח פנים. הוא מעביר אנרגיה מאוד מרוכזת וממוקדת לשריר ומכווץ אותו. בנוסף, הוא מעלה את רמת הקולגן בשריר פי 1.5, רמה שאין לה אח ורע, המכשיר מתאים לנשים ולגברים ואפשר לבצע באמצעותו הרמת גבות, מתיחה של צוואר, מתיחה באזור המחשוף וכן מתיחה באזור זרועות הידיים. המכשיר מאושר FDA ומאפשר חזרה מיידית לשגרה".

לעמוד הפייסבוק של ד"ר עמי איל

לפרטים נוספים ולבדיקת התאמה לטיפול מוזמנת להשאיר פרטים או להתקשר ל-1700-700-258

בשיתוף ד"ר עמי איל, בשיתוף ד"ר עמי איל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully