וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול שיעניק לך מראה שפתיים טבעי ויפה

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

8.8.2019 / 8:16

חומר מילוי או ניתוח להרמת השפה? ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית מספר על התוכנה החדשנית שיכולה לעזור לנשים להבין מה נדרש עוד לפני הטיפול

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

אם יש לכן שפתיים צרות, א-סימטריות או שאתן רוצות שפתיים מעוצבות הרי שכיום אפשר באמצעות תוכנה מיוחדת לראות את תוצאות הטיפול בשפתיים, עוד לפני ביצוע התהליך. כיום ניתן לטפל ולעצב את השפתיים כך שבסוף התהליך הן תיראנה כשפתיים טבעיות.

"כיום אנחנו רוצים שהשפתיים ייראו מאוד טבעיות ואם יש בעיה אז לטפל בה בצורה טבעית", אומר ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, "יצרנו תוכנה שיכולה לעזור לנשים להבין מה נדרש - האם צריך רק חומר מילוי לשפתיים, או שנדרש ניתוח להרמת השפה והוא מתאים לנשים שיש להן שפה ארוכה, כלומר המרחק בין בסיס האף לשפה העליונה ארוך והשפה העליונה מסתירה את השיניים הקדמיות".

"עם השנים כל דבר בפנים נופל וכדי לשוות לאישה פנים צעירות יותר אנחנו עושים ניתוח בהרדמה מקומית, שאורך כחצי שעה", מוסיף ד"ר רון עזריה, "השפה היא איבר עדין וזמן ההחלמה הסביר הוא בין שבוע לשבועיים. אפשר לתקן ולטפל בעיוותים ולבצע תיקון עיצוב שפתיים, החל מחומרי הזרקה ועד ניתוחים פשוטים".

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully