וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול המשולב שיחזיר לך את המראה החטוב לאחר הלידה

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

13.8.2019 / 7:55

הלידות משנות את גופך, אולם ישנו טיפול משולב הכולל מתיחת בטן, עיצוב חזה ושאיבת שומן, אשר יחזיר לך את המראה החטוב. ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית, מספר על "מאמי מייקאובר"

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

ההריון והלידה משנים את הגוף הנשי. עלייה במשקל, עור רפוי ומראה פחות חטוב מאפיינים נשים שעברו לידות, אולם חוץ מספורט ותזונה נכונה יש עוד דרך לחזור למראה שאפיין אתכן לפני הלידות. "מאמי מייקאובר" הוא ניתוח פלסטי שהופך פופולרי יותר בשנים האחרונות ומשלב מתיחת בטן, עיצוב חזה ושאיבת שומן כמכלול אחד, לצורך תיקון סימני ההריון והגיל בגופנו.

"'מאמי מייקאובר' מתאים לכל אחת", אומר ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, "זו סדרת טיפולים שמתאימה לכל הנשים שרוצות להיראות טוב ולא משנה באיזה גיל. כמובן שמייקאובר שכזה רצוי שכל הגורמים לשינוי שהגוף עבר יהיו מאחורייך. רוב הטיפולים ממוקדים באזור החזה והבטן. אנחנו רואים שינויים הכוללים את כל חלקי הגוף, גם כאלה שלא ניתנו".

"ניתוחים אלה אורכים בין שלוש לחמש שעות, בהרדמה כללית, הם דורשים בדרך כלל אשפוז ללילה לצורך השגחה וזמן ההחלמה הוא עד שבועיים", מוסיף ד"ר רון עזריה, "כל ניתוח שאנחנו מבצעים בגוף דורש תחזוקה ופיזיותרפיה, כלומר לעשות איזשהו ספורט. פילאטיס הוא הספורט הטוב ביותר לדעתי, הוא עוזר לחטב ולסדר את מצב השריר לעומת מסת השומן והתוצאות נשמרות לזמן ארוך".

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully