וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשרד או בבית: מכשירי העיסוי שישחררו את השרירים ויפנקו אתכם

בשיתוף עמינח, בשיתוף עמינח

14.8.2019 / 8:09

שרירים תפוסים פוגעים באיכות החיים וישנם מגוון מכשירי עיסוי שיכולים להקל על הכאבים ואף למנוע מהם להתכווץ. דניאל בבייב, מנהל מוצר והדרכה בחברת עמינח ואמריקן קומפורט, עם המכשירים שישפרו לכם את איכות החיים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

שרירים תפוסים מפריעים לנו ביומיום ומקשות אפילו על פעולות פשוטות ביותר. לעתים עלינו להיעזר במכשירי עיסוי כדי להקל על הכאבים ולשחרר את השרירים. "מכשירי העיסוי נועדו לטיפול בשרירים במהלך היומיום", אומר דניאל בבייב, מנהל מוצר והדרכה בחברת עמינח ואמריקן קומפורט, "ביומיום אנחנו נחשפים למתח שבאופן ישיר משפיע על השרירים. לדוגמה, אנשים שעובדים בעבודה משרדית והם כפופים מול המחשב, דבר היוצר מתח לשרירים. המכשירים אינם תחליף לאיש מקצוע אלא מתחזקים את הגוף ומזרימים דם באזור תפוס. התחזוקה היא גם כדי להימנע מפגיעה. טוב לעשות זאת לפני אימון כושר וזה מתאים לרוב האוכלוסייה. מי שסובל מכאבים כרוניים צריך להתייעץ עם איש מקצוע".

ישנו מגוון של מכשירי עיסוי מומלצים מבית אמריקן קומפורט, איך יודעים באיזה מכשיר לבחור?

כדאי להתאים את סוג המכשיר לאזורים שבהם השרירים עלולים להיתפס או בדרך כלל מתכווצים. "יש לדוגמה מכשיר חגורה לצוואר והוא מתאים גם לכתפיים ולגב התחתון", אומר בבייב, "יש כרית עיסוי, שהיא מכשיר כללי מאוד, אפשר להניחה מתחת לירך, לרגליים ולגב התחתון. ישנם מוצרים שמעסים את כף הרגל וכן מכשיר שעושה רפלקסולוגיה לכף הרגל".

לקבלת פרטים על מכשירי עיסוי ממולצים מבית אמריקן קומפורט:

לקבלת פרטים נוספים ומבצעים מיוחדים על כורסאות עיסוי מומלצות מבית אמריקן קומפורט, השאירו פרטים ותקבלו מענה בהקדם:

בשיתוף עמינח, בשיתוף עמינח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully