וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול הפשוט והבטוח הזה ישמור לכם על מראה פנים צעיר

בשיתוף ד"ר אינס ורנר, בשיתוף ד"ר אינס ורנר

18.8.2019 / 8:16

כיום הטכנולוגיה הופכת את הטיפולים בחומרי מילוי לפנים ליעילים מאוד וכמעט ללא תופעות לוואי. ד"ר אינס ורנר, מומחית ברפואת עור ומנהלת "ורנר קליניק", מספרת על הטיפול שמעניק מראה צעיר באופן מיידי ומעכב משמעותית את הזדקנות הפנים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

עם הגיל חלים שינויים בעור ובמבנה הפנים ובזכות ההתפתחות הטכנולוגיות ניתן לראות שינוי גדול וחיובי בתחום הזרקת חומרי המילוי. טיפולי הזרקת חומרי מילוי הם כיום בטוחים ויעילים יותר. "לאחרונה אנחנו רואים יותר ויותר מחקרים ואנחנו יודעים יותר לגבי השינויים במבנה הגולגולת, השינויים האלה מאוד משמעותיים ומשפיעים על מבנה הפנים לאורך השנים", אומרת ד"ר אינס ורנר, מומחית ברפואת עור ומנהלת "ורנר קליניק", "השינויים האלה מתחילים כבר בשנות ה-30 לחיינו. אנחנו יכולים לטפל על ידי הזרקת חומרי מילוי בצורה נכונה באזורים המשתנים וכך למנוע את השינויים".

למי מתאים טיפול מסוג זה?

"הטיפול מתאים לכולם", אומרת ד"ר אינס ורנר, "כולנו משתנים, גם גברים וגם נשים. יש הרבה גברים שבאים לאחרונה. זהו טיפול שגם נותן מראה טוב יותר מיידית והטיפול גם מונע שינויים משמעותיים במבנה העצם והגולגולת. עושים טיפול אחד שהוא גדול והוא מתקן את רוב השינויים ולאחר מכן פעם בחצי שנה או שנה עושים טיפול קטן יותר כדי לשמר".

טיפול בחומרי מילוי נחשב לבטוח מאוד. "אחרי הטיפול יכולות להיות מעט נפיחויות או שטפי ד", מסכמת ד"ר ורנר, "אלרגיות הן תופעות לוואי נדירות מאוד. מה שחשוב הוא שאפשר למנוע חלק גדול מהשינויים שייווצרו עם הגיל ולהיראות טוב לאורך השנים".

בשיתוף ד"ר אינס ורנר, בשיתוף ד"ר אינס ורנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully