וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדשות המגע מעייפות את העיניים? הפתרון שיקל עליכם

בשיתוף אופטיקה הלפרין, בשיתוף אופטיקה הלפרין

2.9.2019 / 8:10

רבים בוחרים להרכיב עדשות מגע בעיקר בזכות הנוחות הרבה שהן מציעות ומכיוון שהן פתרון מצוין לשימוש קבוע או זמני לתיקוני ראייה רבים. יעקב הלפרין, מנכ"ל רשת אופטיקה הלפרין, מסביר למה חשוב לשים לב לפני שרוכשים עדשות מגע

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

עדשות מגע נוחות מאוד כתחליף להרכבת משקפיים. הן מציעות פתרון מצוין להפרעות ראייה רבות, ומאפשרות שימוש קבוע או זמני בהן, ללא גרימת נזק. ישנם שני סוגים עיקריים של עדשות מגע - יומיות וחודשיות. עדשות מגע יומיות נוחות מאוד לשימוש יומי, משום שמשתמשים בהן באופן חד פעמי ליום אחד וזורקים לפח בסיום היום. הן חוסכות התעסקות עם מכלי אחסון וניקוי. עדשות מגע חודשיות מאפשרות להרכיב אותן ברציפות למשך חודש בכל יום, הן דורשות ניקוי בסוף כל יום על ידי תמיסה במיכל אחסון עד להרכבתן למחרת. העדשות רכות, אינן מורגשות והן הופכות לחלק מאתנו. עדשות המגע היומיות הן פופולריות מאוד ומתאימות למי שמעוניין להרכיבן במקום משקפיים לצורך פעילות מסוימת או אירוע מסוים, או למי שפשוט אינו מעוניין להרכיב משקפיים. הן מתאימות מאוד לשעות הפנאי, פעילות ספורטיבית ולטיולים.

"עדשות המגע היומיות מתחלקות לשני סוגים - עדשות מגע רגילות ורכות מהידרוג'ל שמחירן זול יותר והשימוש בהן נעים ונוח, ועדשות מגע מסיליקון הידרוג'ל, שהן פרי פיתוח חדשני הגורם לעדשה להעביר יותר חמצן אל העין למניעת עייפות העין גם בסוף היום", אומר יעקב הלפרין, מנכ"ל רשת אופטיקה הלפרין, "עם עדשות סיליקון הידרוג'ל העין מתעייפת פחות, ניתן ללכת עם העדשות הללו במשך שעות ארוכות, לטוס איתן, להיכנס לחדרים ממוזגים ועוד".

עדשות מגע מסיליקון הידרוג'ל הינן הדור החדש והמתקדם ביותר המאפשרות רמת נוחות גבוהה ושמירה על בריאות העיניים. "הדבר היחיד שחשוב להקפיד עליו הוא שמירה על היגיינה, מעבר לכך אין בעיה - העדשה מאוד בטיחותית וידידותית למשתמש", מדגיש הלפרין.

עדשות המגע מתאימות למגוון תיקוני ראייה, מתיקון ראייה לקרוב או לרחוק, תיקון צילינדר ואפילו מולטיפוקל.

מהו היתרון הברור של יתרון מגע על פני משקפיים?

"יתרונן הגדול של עדשות המגע הוא שהן הופכות להיות חלק מאתנו. משקפיים הם דבר חיצוני המשנה את חזות פניי, אם אני רוצה להתחבק, לרקוד או לטייל, תמיד יש אפשרות שהמשקפיים ייפגעו או יפלו". העדשות מתאימות לכל מי שאינו מעוניין להרכיב משקפיים ביומיום, באירועים מיוחדים או בפעילות ספורטיבית. עדשות מגע מאפשרות להרכיב משקפי שמש ללא צורך בהחלפה לעדשה אופטית, ובעצם בעלי תיקון ראייה יכולים להתנהל ביום-יום ללא צורך בהרכבת משקפיים. עדשות מגע מתאימות למגוון גילאים שונים, מגילאים צעירים שאינם מעוניינים להרכיב משקפיים ועד גילאים מבוגרים עם תיקון ראייה מורכב יותר כמו מולטיפוקל.

באיזה גיל רצוי שילדים יתחילו להרכיב עדשות מגע?

"ניתן להתחיל להרכיב עדשות מגע ברגע שהילד או הילדה, הנער או הנערה אחראים למעשים שלהם ומספיק אחראים לשמור על ניקיון העדשות, לטפל בהן ולשמור על ההיגיינה הנדרשת לשימוש בהן". חשוב שהורים ילוו את הילדים בהתנהלותם עם עדשות מגע.

בשיתוף אופטיקה הלפרין, בשיתוף אופטיקה הלפרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully