וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחי משעווה: הטיפול שיסדר לך עור חלק ללא כאבים

בשיתוף פארמה לייזר, בשיתוף פארמה לייזר

29.8.2019 / 15:48

תחום הסרת שיער בלייזר עבר שינויים רבים בשנים האחרונות וישנו מכשיר לייזר מתקדם במיוחד שמתאים לכל סוגי השיער והעור ומנצח גם פלומות עקשניות שמכשירים אחרים מתקשים להתמודד איתן. טל סודק, הבעלים של חברת פארמה לייזר, מסביר על מכשיר ה-Gentle Lase Pro

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

בשנים האחרונות מתרחשת מהפכה בתחום מכשירי הלייזר בכלל ובמיוחד באלה המיועדים להסרת שיער. מכשירי הלייזר מבית קנדלה נחשבים למתקדמים ביותר בעולם ומשתמשים בטכנולוגיה המוכוונת ישירות לזקיק השיער באופן שלא נגרם נזק לרקמת העור הסובבת אותו. לטכנולוגיה זו יתרונות רבים משום שהיא אינה מלווה בכאבים, תהליך הסרת השיער מתקצר מבחינת מספר הטיפולים הנדרשים והוא מיועד לכל סוגי השיער וסוגי העור.

מכשיר אחד מתקדם במיוחד בתחום הסרת שיער בלייזר הוא מכשיר ה-Gentle Lase Pro. "זהו המכשיר היחיד בעולם שיש לו שני נתונים שאין למכשירים אחרים", מספר טל סודק, הבעלים של חברת פארמה לייזר, "היתרון האחד הוא שמאית שנייה לפני הפולס של הלייזר להסרת השיער יוצא פולס של גז המקרר את המקום ומרגיע וכמעט לא מרגישים כאב בטיפול וכך נהנים מהסרת שיער ללא כאב. יתרון שני - זהו אחד המכשירים היחידים בעולם שיכולים לטפל בשיער פלומתי, שמכשירים אחרים מתקשים לטפל בו".

לאיזה אזורים מיועד הטיפול?

"הטיפול מיועד לכל האזורים בגוף, למעט הגבלה אחת - שיער לבן אף מכונה בעולם לא יכולה להסיר, אבל כל צבע אחר, בכל גיל, המכונה יכולה להסיר. המכשירים מתאימים לכולם ומומלץ, גם אצלנו בפארמה לייזר, לא להגיע לטיפול שזופים משום שאפשר לקבל כוויה. מומלץ לבוא לפני שהולכים לים או שבועיים אחרי שהשתזפתם. מכשירי הלייזר שלנו הם בעלי תווי תקן בינלאומיים - אישור ה-F.D.A. האמריקאי, ה-CE האירופי וכן בעלי אישור משרד הבריאות הישראלי ומכון התקנים".

בכמה טיפולים יש צורך?

"זהו עניין אישי. ישנם אנשים שבארבעה-חמישה טיפולים מבצעים בהם הסרה מוחלטת של השיער וישנם שבאים ל-10-12 טיפולים. אין שום מגבלות וסכנות בטיפול, אבל אם מגיעה אישה שמטופלת במחלה ממארת אנחנו מבקשים להתייעץ עם רופא לפני שהיא ניגשת לטיפול בלייזר".

בשיתוף פארמה לייזר, בשיתוף פארמה לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully