וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברתם את גיל 30 ומרגישים מצוין? תוסף המזון שרצוי להתחיל לקחת

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס

2.9.2019 / 7:58

בסוף שנות ה-20 לחיינו הגוף מתחיל להאוט את יצירת הקולגן - חלבון אשר תורם לבניין הגוף ולחוזקו. ד"ר שלום אוברלנדר, רופא משפחה ומומחה לסוכרת ורפואה פנימית, מסביר יתרונותיו של התוסף קולגן פלוס לגוף שלכם

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

תוסף הקולגן הופך פופולרי יותר ויותר לאחרונה - ובצדק. הקולגן הוא חלבון חיוני שמהווה אבן בניין עיקרית בגוף ולכן חשוב לשמור על אספקה שוטפת שלו. אחד מתפקידי הקולגן הוא לתמוך ולתת כוח למבנים השונים של הגוף והוא מהווה רכיב חשוב של הסחוס שבמפרקים, שמאפשר תנועה חלקה וגמישה.

קולגן הוא חלבון המופרש על ידי תאים ברקמת החיבור והוא למעשה מהווה שלד של כל הרקמות בגוף", אומר ד"ר שלום אוברלנדר, רופא משפחה ומומחה לסוכרת ורפואה פנימית - קולגן פלוס, "לצערנו לקראת שסוף שנות ה-20 לחיינו פוחת בהדרגה קצב ייצורו ולכן אין ברירה אלא לקבל אותו מתוספות חיצוניים".

"קולגן פלוס הוא תוסף מזון שבא בצורה מדודה של 2.5 גרם לשקיק וזו הכמות המומלצת", מוסיף ד"ר אוברלנדר, אנחנו ממליצים על קולגן פלוס לצורך שיקום העור, שיפור מראה הקמטוטים והקמטים, שיפור ניכר במקרים של צלוליט וציפורניים שבורות, הוא טוב גם לפציעות ספורט. כל אדם יכול לקחת את התוסף למעט נשים בהריון. תוסף המזון קולגן פלוס עבר סדרת מחקרים רבה ומקיפה ולכן הוא מומלץ ביותר".

מתי רצוי להתחיל לצרוך את התוסף?

"רצוי להתחיל לקחת את התוסף קולגן פלוס בתחילת גיל ה-30", מסכם ד"ר אוברלנדר.

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully