וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבורי השומן מפריעים לכם? השיטה שתפתור את הבעיה בקלות ובמהירות

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

5.9.2019 / 11:01

ישנם מצבורי שומן באזורים בגוף דוגמת מותניים, בטן או ירכיים, ששום דיאטה או תכנית אימונים לא מצליחה להעלים. ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית, מספר על מכשיר ה-BPL שמאפשר שאיבת שומן באופן בטוח ונוח

צילום: וואלה! NEWS

ישנם אזורים בגוף שגם אימוני כושר אינטנסיביים לא יצליחו לחטב היטב. לא משנה כמה נתאמן ועל איזו דיאטה נקפיד, עדיין כשנביט במראה או כשנתלבש, נרגיש בהם מקמטוטי שומן קטנים אלה. לרוב מדובר במותניים, בבטן, בזרועות, בסנטר ובירכיים הפנימיות. בשנים האחרונות פותחו שיטות חדישות שאינן פולשניות לשאיבת שומן באמצעות גלי רדיו - ושיטות אלה מתאימות בדיוק לאזורים הבעייתים הללו. איך אפשר לטפל ב"כריות השומן" האלה? ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, הגיע לאולפן וואלה! יופי כדי לספר על השיטה שיכולה לעזור לבצע שאיבת שומן ומתיחת בטן.

"אנחנו משקיעים הרבה זמן בכושר ובתזונה נכונה ועדיין יש כריות שומן בכל מיני מקומות, מכשיר ה-BPL נועד לעזור לנו לסלק את השומן המיותר", אומר ד"ר עזריה, "הוא מגיע לאותם מצבורי שומן קטנים ובהרדמה מקומית בלבד אנחנו מפזרים באמצעותו את אותם תאי שומן, ממיסים אותם ומסלקים אותם מהגוף בתהליך אחד. הדבר היפה בזה שלא צריך להשקיע זמן בהחלמה. המכשיר והטיפול מתאימים לגברים ולנשים".

הטיפול באמצעות מכשיר ה-BPL מתאים לאנשים שה-BMI שלהם הוא די תקין, אבל יש להם מצבורי שומן שמפריעים להם. "כשאנחנו באים להמיס שומן בצוואר אנחנו מוסיפים מודול נוסף - לייזר. זה טיפול שמתאים בעיקר לגברים, הטיפול בהרדמה מקומית ולא אורך יותר משעה. ההחלמה דורשת לעתים ללכת עם סד על הצוואר למשך כמה ימים".

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully