וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו קים קרדשיאן וג'ניפר לופז: הניתוח שיעניק לך ישבן חטוב

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

18.9.2019 / 8:57

המון מפורסמות חיטבו את הישבן שלהן וגם בישראל ניתוח לעיצוב הישבן הופך לפופולרי. כיצד מתבצע ההליך, מהם יתרונותיו ומהו משך זמן ההחלמה? ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית, עושה סדר

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

כשג'ניפר לופז וקים קרדשיאן עברו ניתוחים לעיצוב הישבן, הן יצרו טרנד עולמי ורבות הלכו בעקבותיהן. גם בישראל ניתוחי חיטוב הישבן תופסים תאוצה. אז איך תשיגי ישבן חטוב ושרירי? ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית ומזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואתסטית התארח באולפן וואלה! יופי ועשה לנו סדר בתחום.

"אם אנחנו מסתכלים על הישבן, הוא דומה במבנה האנטומי שלו לחזה ואם את החזה אפשר להרים אז גם את החזה ניתן", אומר ד"ר רון עזריה, "אחד הניתוחים הפופולריים כיום הוא ניתוח הרמת ישבן. בניתוח זה לוקחים ישבן נפול ומרימים אותו".

מסתבר שהניתוח לא מחייב בהכרח שימוש בשתלים.

"נכון, ניתוח עם שתלי סיליקון בישבן הוא יותר מורכב, אני משתמש כיום בחומרים טבעיים שנמצאים בגוף האישה - השומן. שאיבת השומן מתבצעת מסביב לישבן, במותניים, אנחנו מסננים אותו ומזריקים לישבן באותו ניתוח. מצד אחד מקטינים את המסגרת ומבליט את הישבן ומצד שני מעבירים את השומן למקום אחר".

מהו זמן ההחלמה? איך ממשיכים אחרי טיפול שכזה בשגרה היומיומית?

"ניתוח הזרקת שומן לישבן נעשה ברוב הפעמים בהרדמה כללית. זמן ההחלמה קצר, יום או יומיים. יש לשכב כמה שיותר על הבטן או הצד ולשבת בצורה זקופה כדי שהשומן שנמצא בחלק העליון של הישבן יישאר ולא יזוז ממקומו".

בשיתוף ד"ר רון עזריה, בשיתוף ד"ר רון עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully