וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תוכלו לחייך: השיטה שתסדר לכם שיניים יפות וחזקות

בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך, בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך

18.9.2019 / 13:48

בשנים האחרונות רבים מעדיפים שתלים על פני שיניים תותבות - ובצדק. רופא השיניים ד"ר אלכסנדר אברבוך מסביר על יתרונות השתלים והדרך שבה מרפאתו מתחזקת אותם עבור המטופלים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

שיניים תותבות אינן נתפסות בפתרון קבע נוח ואסתטי ולשמחתנו הרבה רפואת השיניים התקדמה והתפתחה בתחום השתלים, כך שאין צורך להסס כשרוצים שיניים יפות וחזקות.

שיניים תותבות הן קונסטרוקציה זולה ויפה מפלסטיק שלה הרבה חסרונות והבולטת שבהן היא חוסר היציבות שלה. שתלים יוצרים קונסטרוקציה יציבה שמהווה אלטרנטיבה מצוינת וקבועה והתהליך מאפשר לבצע טיפולי שיניים ללא חרדות ובאופן שבו המטופלים מרוצים מהפרוצדורה ומהתוצאה.

"בעזרת שתלים נוכל לייצב קונסטרוקציה דומה לשיניים תותבות שהן 'חצי נשלפות', או להתאים שתלים לקונסטרוקציות לא נשלפות", אומר ד"ר אברבוך, רופא שיניים בראשל"צ שלו מרפאה המתמחה בכל סוגי הטיפולים.

למי השתלים מתאימים?

שתלים מתאימים ל-99% מהמטופלים, חוץ מאלה שיש להם בעיות בריאות מסוימות או שסובלים מחוסר רקמות בפה. המרפאה שלנו נותנת אחריות לעשר שנים עם תחזוקה ללא תשלום מדי חצי שנה. אנחנו לוקחים את כל הקונסטרוקציות שלהם בפה, אפילו אם אן מודבקות באופן קבוע, ומעבירים אותן במכשיר שמחטא ומנקה חומציות יתר".

לאתר של ד"ר אלכסנדר אברבוך

לעמוד האינסטגרם של ד"ר אלכסנדר אברבוך

בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך, בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully