וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הקטן שבזכותו השיער שלך ייראה מלא יותר

בשיתוף אופק אהרוני, בשיתוף אופק אהרוני

24.9.2019 / 8:04

אלה מאיתנו הסובלות משיער דליל יכולות להשיג מראה שיער שופע ומחמיא במהירות בזכות תוספות השיער. עד כמה נוח להיעזר בהן וכיצד הן משתלבות בחיי היומיום? אופק אהרוני, מעצב שיער ומומחה לתוספות, מסביר

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

כל אחת מאיתנו חולמת על שיער מלא ושופע, כזה שיחמיא לנו ויהפוך את המראה לאטרקטיבי ויפה. כיום זה אפשרי וניתן להגשים את החלום. ישנם פתרונות לנשים בעלות שיער דליל ופתרון פופולרי ויעיל במיוחד הוא תוספות שיער. "כיום השיטות התקדמו וניתן לחולל מהפך אצל אנשים שסובלים מדילול בקרקפת או דילול גנטי", אומר אופק אהרוני, מעצב שיער ומומחה לתוספות שיער, "תוספות שיער מהוות פתרון מיידי".

"לא נראיתי כך לפני שבאתי לאופק אהרוני", אומרת תמר, שנהנית כיום מתוספות שיער שמעניקות לה שיער שופע ומלא. "הפריע לי שהשיער שלי דליל, מלא קרחות וחסר נפח. הגעתי לאופק אהרוני והשינוי היה מדהים, מעל ומעבר לציפיות. מעבר לכך שזה נראה יפה ומטופח, התחזוקה נוחה ואפשר ללכת לים ולבריכה ולעשות ספורט, אינני מוגבלת כלל ואני עושה הכול".

למי מתאימות תוספות השיער?

"הן מתאימות לכל גיל", אומר אהרוני, שמתמחה במילוי שיער דליל, "לא רק למי שסובלים מדלילות גנטית. פעם בחודש מסירים את התוספת ומחדשים אותן. היא יכולה ללכת לבריכה ולים ואפשר ליהנות מספורט".

לאתר של מעצב השיער אופק אהרוני

בשיתוף אופק אהרוני, בשיתוף אופק אהרוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully