וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצים את היופי ומטשטש פגמים: הטיפול שאת חייבת לריסים שלך

בשיתוף שירי פיור ביוטי, בשיתוף שירי פיור ביוטי

10.10.2019 / 7:18

שזירת ריסים יכולה לחולל פלאים למראה הפנים שלך. שירי רוטנברג אגיב, מאסטרית בתחום שזירת ריסים ובעלת מכללה ללימוד המקצוע, מספרת על טיפול ביוטי שאינו כואב או פולשני שבסופו תיראי יפה יותר. "נשים יכולות לרכוש מקצוע רווחי בזמן קצר", היא אומרת

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

תחום שזירת הריסים בישראל הולך וצובר תאוצה וכיום אנחנו יודעים שמעבר למראה - עבודה נכונה של שזירת ריסים יכולה גם לתקן פגמים. במקרה של עפעף נפול או עיניים הקרובות זו לזו, שזירת ריסים או הלחמת ריסים יכולות לחולל פלאים ולחסוך ניתוח. יש לריסים השפעה גדולה על מראה העיניים בפרט ומראה הפנים שאנחנו רוצות ליצור באופן כללי.

"טיפול שזירת ריסים נעשה בשכיבה כך שהמטופלת יכולה לנוח, הטיפול אינו כואב, פולשני או מסוכן", אומרת שירי רוטנברג אגיב, מאסטרית בתחום שזירת ריסים שאחרי שנים רבות בתחום אף פיתחה טכניקה ייחודית משלה. "שזירת ריסים נעשית על ידי הדבקת ריס על ריס. ברגע שמבודדים נכון ועובדים כמו שצריך אין שום נזק. בערך כל שלושה שבועות אפשר לבוא לטיפול תחזוקתי".

חשוב לטפח את הריסים, להתייחס אליהן כמו לשיער, שכן מדובר בשערות שמגינות על העיניים, ויש גם שמפו וסבון מיוחדים לניקויים. עיבוי והארכת ריסים כמו גם הלחמת ריסים יוצרים מראה פנים מטופח ויפה, מעניקים דגש לעיניים ומחפים על פגמים שונים. "חשוב לעבור שזירת ריסים אצל מישהי מוסמכת ומנוסה וכמובן לבחור חומרים נכונים שאינם מסוכנים או מסרטנים", אומרת רוטנברג אגיב.

"ישנו ביקוש מאוד גדול למקצוע וכבעלת מכללה לטיפול בריסים אני מקבלת פניות רבות ונשים יכולות לרכוש מקצוע רווחי בזמן קצר בעזרת קורס הלחמת ריסים", מסכמת רוטנברג אגיב, שבמסגרת הלימודים במכללה לריסים שלה, מלמדת נשים רבות את רזי המקצוע.

בשיתוף שירי פיור ביוטי, בשיתוף שירי פיור ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully