וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה דברים שחובה לדעת לפני שקונים משקפיים

בשיתוף אופטיקה הלפרין, בשיתוף אופטיקה הלפרין

23.4.2019 / 14:02

עדשת מולטיפוקל תחסוך לכם הרכבת כמה זוגות משקפיים ותספק מגוון שימוש בזוג אחד. יעקב הלפרין הגיע לאולפן וואלה! יופי וסיפר להילה נחשון על מה חשוב להקפיד, כשקונים את משקפי מולטיפוקל

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

אם אתם עדיין מרכיבים זוג משקפיים לראייה ויש לכם עוד זוג מיוחד לקריאה או לעבודה, אז הגיע הזמן שתכירו את משקפי המולטיפוקל, אשר יספקו לכם מגוון שימושים בזוג אחד. יעקב הלפרין, מנכ"ל רשת אופטיקה הלפרין, התארח אצל הילה נחשון באולפן וואלה! יופי והסביר מה חשוב לדעת לפני שבוחרים בזוג משקפיים עם עדשות מולטיפוקל.

"הדבר הראשון שחשוב הוא שהמסגרת תהיה נכונה, הדבר השני - שהעדשות יהיו נכונות לנו ודבר שלישי - המחיר", אומר הלפרין, "לפעמים אנשים רוכשים משקפיים מאוד אופנתיים, אבל העדשה קטנה מדי. כשמתקינים עדשת מולטיפוקל במסגרת קטנה מדי, היא חותכת לנו את אזור האמצע. לכן חשוב שהמסגרת תשב נכון ותהלום את הפנים גם במסגרת וגם בעדשות".

"הלב של המולטיפוקל הוא העדשה", מדגיש הלפרין, "צריך אופטומטריסט מוסמך ומקצוען שיש לו ידע רב בהתקנת עדשות מולטיפוקל. הבחירה בו היא החשובה ביותר. יש הבדל בין עדשות מולטיפוקל טובות לבין כאלה שפחות טובות ומכאן מגיעים לנושא המחיר. עדשות מולטיפוקל פותרות לנו את בעיית הראייה למרחקים השונים - רחוק, קרוב ומרחק הביניים, לכן לא כדאי לחסוך 200-300 שקלים אם אפשר לקנות עדשה טובה מאוד".

"כאשר אתם רוכשים את העדשות חשוב לרשום פרטים שונים דוגמת סוג החברה, סוג הציפויים, האם העדשה מחליפה צבע בשמש או לא ועוד פרמטרים שקשורים לעדשות. כך תוכלו לוודא שקיבלתם את מה שקניתם", מסכם הלפרין.

ליצירת קשר: sariZ@optica-halperin.com

בשיתוף אופטיקה הלפרין, בשיתוף אופטיקה הלפרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully