וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזק ובריא: החומר שהגוף שלך ממש צריך ונמצא בהישג יד

בשיתוף קולגן פלוס

23.4.2019 / 14:29

מהו קולגן, למה הוא חשוב כל כך ומאיזה גיל כדאי להתחיל להיעזר בתוסף תזונה שכולל אותו? השחקנית והפרזנטורית רונית יודקביץ' הגיעה לאולפן וואלה! יופי, כדי לספר להילה נחשון ממה מורכב הקולגן וכיצד ליהנות מסגולותיו בצורה יעילה

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

לקולגן יש השפעות רבות על גופנו. הוא חיוני לעור, מיטיב עם צלוליטיס, שיער וציפורניים ומשפיע לטובה גם על המפרקים, חוזק העצמות, מסת השריר ואפילו מסייע בריפוי פציעות ספורט. תוספי הקולגן הקיימים כיום בשוק נבדלים אלה מאלה בסוג הקולגן, בכמות, בתהליכי הייצור ובעוד פרמטרים. השחקנית, המרצה והפרזנטורית רונית יודקביץ' הגיעה לאולפן וואלה! יופי, כדי לספר להילה נחשון ממה מורכב הקולגן וכיצד להשתמש בסגולותיו בצורה יעילה.

"הקולגן הוא חלבון שאחראי על המון תפקידים בגוף", אומרת יודקביץ', "ככל שאנחנו מתבגרים ומתבגרות הקולגן נעלם לאטו ומגיל 30 בערך הוא יורד בצורה דרסטית בגוף. תוסף התזונה 'קולגן פלוס' מחזיר את הקולגן לגוף ובכך משפר את התנועתיות והיופי של הגוף".

ישנם ארבעה סוגים של קולגן. האחד הוא קולגן מאבקת דגים; השני הוא תוסף קולגן פלוס שמגיע בצורת טבליות מציצה; המוצר השלישי הוא אבקת קולגן מבקר, בתוספת אבץ שמיועד יותר לתחום הביוטי; הרביעי הוא מוצר של אבקת קולגן מבקר בתוספת MSM שמשמש משכך כאבים טבעי, עוזר להקל על כאבי מפרקים ומיועד לספורטאים ובני הגיל השלישי.

"יש לנו מידע באתר 'קולגן פלוס' ואפשר להתקשר ליועצות. לאחר מילוי שאלון אפשר לקבל ליווי לאורך כל הדרך", מציעה יודקביץ' למי ששוקלת לשפר את רמת הקולגן בגוף, "חשוב להתמיד כי רק אחרי 8-12 שבועות נוכל להתחיל לראות את התוצאות.

ליצירת קשר: Ronweinberg2011@gmail.com

Woop Media, בשיתוף קולגן פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully