וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננת טיפול אסתטי? שני דברים קטנים שכדאי שתדעי

בשיתוף ד"ר עמי איל, בשיתוף ד"ר עמי איל

23.4.2019 / 15:12

בעזרת טכנולוגיות חדישות וטיפולים פורצי דרך אפשר לעשות הרבה, כדי לשמר את המראה הצעיר. במשך כמה זמן התוצאות יבואו לידי ביטוי ובאיזה רופא כדאי לבחור? ד"ר עמי איל, מומחה בכירורגיה ומתמחה באסתטיקה, משיב להילה נחשון באולפן וואלה! יופי

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

טיפולי אסתטיקה אינם רק הזרקות בוטוקס או חומרי מילוי אחרים. טכנולוגיות חדישות וטיפולים פורצי דרך יוצרים דרכים לשימור מראה צעיר. חשוב לדעת מה מתאים לנו ואצל מי עושים זאת. ד"ר עמי איל, מומחה בכירורגיה ומתמחה באסתטיקה, הסביר באולפן וואלה! יופי כיצד לבחור נכון את הרופא המטפל וסוג הטיפול.

"אסתטיקה הוא מונח רחב, שמבחינתי משמעותו היא שיפור", אומר ד"ר איל, "הכוונה היא להיראות יותר טוב ולהרגיש יותר טוב - מסירוק ואיפור ועד ללבוש. יש מגוון טיפולים כיום. חלקם פולשניים כמו ניתוחים, שתוצאותיהם לא רעות בכלל. אבל התחום הענק הזה מתפתח וגדל ויש בו היום מכשור רפואי מתקדם ומדהים ברמתו. יש חומרי מילוי שונים שעושים לנו את החיים מאוד קלים".

ד"ר עמי איל מטפל במרפאתו בטיפולים משולבים עם מכשיר האולטרה המפעיל טכנולוגיית גלי הקול להצערה ומתיחת הפנים, העיניים, הסנטר, הצוואר והמחשוף, ללא צורך בניתוח.

סוג הטיפול וסוג המטופל או המטופלת יקבעו גם את משך הזמן שבו נראה את תוצאות הטיפול. "יש טיפולים שמחזיקים יותר משנה ויש כאלה שפחות משנה", מסביר ד"ר איל, "הדברים משתנים מחומר לחומר ומאדם לאדם".

"חשוב שאת הטיפול יבצע רופא", מדגיש ד"ר איל, "חשוב שלרופא הזה יהיה ניסיון, תעודות מתאימות, חשוב לבחור רופא שעובד עם החומרים המתאימים ונעזר במכשור שעבר את אישור ה-FDA האמריקאי. צריך לבדוק ולשאול לגבי הרופא המיועד וכמובן שיש יתרון לרופא העוסק במקצועות כירורגיים".

ליצירת קשר: Bahat.reut@gmail.com

בשיתוף ד"ר עמי איל, בשיתוף ד"ר עמי איל
  • עוד באותו נושא:
  • אסתטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully