וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבת להגדיל את החזה? כל מה שחובה לדעת

בשיתוף ד"ר אורן ויסמן, בשיתוף ד"ר אורן ויסמן

7.5.2019 / 17:27

ניתוחי הגדלת חזה פופולריים מאוד ושביעות הרצון מהם גבוהה. ד"ר אורן ויסמן, מומחה בכירורגיה פלסטית, התארח באולפן וואלה! יופי וסיפר להילה נחשון איזה סוגים של שתלים יש ומה ההבדל ביניהם?

צילום ועריכה: אולפן וואלה!

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הנפוצים בעולם ומדי שנה יותר ממיליון נשים עוברות אותו. הגדלת החזה נעשית באמצעות שתלי סיליקון מוטיבה או שתלים ארגונומיים ושביעות הרצון ממנו גבוהה. ישנם שיקולים אסתטיים, חברתיים או פסיכולוגים אשר מובילים להחלטת האישה לעבור ניתוח הגדלת חזה, ולא משנה מהו השיקול שלך - חשוב לפני ההליך להיוועץ עם רופא לגבי סוג השתל, צורתו ומיקומו. ד"ר אורן ויסמן, מומחה בכירורגיה פלסטית, התארח באולפן וואלה! יופי וסיפר להילה נחשון איזה סוגים של שתלים יש ומה ההבדל ביניהם?

"ההבדל הראשוני הוא בצורה - יש שתל עגול ויש שתל אנטומי, והבדל שני הוא בחספוס המעטפת, ישנם שתלים חלקים, שתלים בעלי חספוס גס או עדין ויש שתלים חדשים ומודרניים שהם מיקרו-מחוספסים", מסביר ד"ר ויסמן, "לפני בחירת השתל יש להתייעץ עם הרופא המנתח ולבחור רופא מנתח שיש לו ניסיון בטיפול בשתל שבחרת".

"לשתל אנטומי יש צורה של טיפה או של אגס", מסביר ד"ר ויסמן על ההבדל בנראות של השתלים השונים, "היתרון של השתל האנטומי שהוא נותן צורה טבעית לשד. שתל עגול ייראה כזה מכל כיוון ולא משנה היכן נמקם אותו. לאחרונה יצאו שתלי מוטיבה ארגונומיים, שהם בין עגולים לאנטומיים והם רכבים מאוד ולכן הם מקבלים את צורת השד. יש פחות סיבוכים אם השתל מסתובב ואינו מאבד את צורת השד".

"שתלים והגדלת חזה אינם פוגעים בהנקה, משום שהשתל יושב מאחורי רקמת השד ואינו מפריע לחיבור בין בלוטות השד לפטמה. לעתים יש ירידה שבין 20 ל-30 אחוזים בתפוקת החלב", מוסיף ד"ר ויסמן, "הסיבוכים העיקריים שיש לדעת עליהם הוא שבמשך השנים השתל עלול להיקרע. אם השתל תקין יש רק לעקוב אחריו גם 15-20 שנה וכל השד נראה טוב אין סיבה להחליפו".

ליצירת קשר: shahar@novogold.co.il

לעמוד הפייסבוק של מוטיבה ישראל

בשיתוף ד"ר אורן ויסמן, בשיתוף ד"ר אורן ויסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully