וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מצרבת? תופתעו ממה שהפטריות האלה יעשו לכם

בשיתוף חברת "מיקוליביה פטריות מרפא בע"מ", בשיתוף חברת "מיקוליביה פטריות מרפא בע"מ"

16.5.2019 / 15:36

פטריות מרפא נחשבות למזון על ומכילות חלבון מלא, שומנים, פחמימות וסוכרים. ד"ר אסתר גלילי, מומחית ברפואת משפחה, מסבירה באולפן וואלה! יופי כיצד פטריות אלה עשויות להשפיע לטובה על הגוף ולסייע במקרה של רגישות מסוימת

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

פטריות הן מאכל פופולרי ואהוב והשימוש בהן במטבחים נפוץ ברחבי העולם. מלבד טעמם העשיר והנפלא, נחשבות הפטריות ככאלה שמכילות נוגדי חמצון אשר מועילים לתפקודים שונים בגוף ומאטים תהליכי הזדקנות.פטריות הן מזון-על המכיל חלבון, ויטמיני B, מינרלים, ויטמין D2, פוליסכרידים ונוגדי חמצון. פטריות הן מזון שמתאים לכל אדם, ונחשבות כבטוחות לצריכה. במחקרים רבים שנעשו בשנים האחרונות, נמצאו הפטריות כיעילות בתמיכה בבריאות האישה בחיזוק מערכת החיסון, בשיפור רמות אנרגיה וחיוניות, באיזון רמות סוכר וכולסטרול בדם, בחיזוק ההתמודדות עם טיפולים מורכבים, בסיוע למערכת העיכול ואף בהקלה על צרבת.

ישנו סוג פטריות מיוחד בשם פטריות מרפא, הנחשב למזון על. הן מכילות חלבון מלא, שומנים, פחמימות וסוכרים ואלה משפיעים על כל מערכות הגוף. מיקוליביה היא החברה הראשונה שביססה את הידע המקצועי והמדעי שלה סביב מחקרים שנעשו על הפטריות המקוריות עצמן. מיקוליביה הביאה לישראל זנים ייחודיים של פטריות מרפא, גידלה אותם בחוות גידול מקומית והחלה לחקור אותן. במקביל נסרקו ופותחו שיטות מיצוי ועיבוד מתאימות לכל פטריה בהתאם לחומר הפעיל בה.

פטריות שכאלה יכולות לסייע במקרים של רגישות רפואית מסוימת וד"ר אסתר גלילי, מומחית ברפואת משפחה, מסבירה באולפן וואלה! יופי כיצד פטריות אלה עשויות להשפיע לטובה על הגוף. "פטריות מרפא עברו מחקרים רבים והן מכילות את אבות המזון שמסייעים למערכת החיסונית", ההבדל בינן לפטריות רגילות הוא שפטריות מרפא עברו מחקרים רבים וייתכן שמחקרים יגלו שיש פטריות נוספות שנוכל להשתמש בה בעתיד".

המחקר שנחשב לגדול והמקצועי ביותר שנעשה בישראל על פטריות מרפא התקיים באוניברסיטת חיפה. תהליך העבודה הארוך והיסודי, סקר את ההרכב התזונתי של כל פטריה ואת ההשפעות והתרומות הפוטנציאלית של כל חומר פעיל בפטריות על בריאות האדם. עבודת המחקר הזו, הניחה את היסודות, לכמה פורמולות מבוססות פטריות האיכותיות שקיימות כיום בארץ ובעולם.

"הרבה אנשים סובלים מצרבת. המוצר 'לא בוער', שמבוסס על פטריית הטרמטס משפיע בצורה מאוד מפתיעה, השימוש בו פשוט, ההשפעה מהירה והיא מספקת הקלה על צרבת. הפטרייה הזו מתאימה לכולם והיא נבדקה ונמצאה בטוחה לשימוש. אפשר להשיג את המוצר 'לא בוער' בחנויות טבע, אונליין באתר של מיקוליביה וגם ברשתות פארמה", אומרת ד"ר גלילי.

לאתר מיקוליביה פטריות מרפא

ליצירת קשר:
info@mycolivia.co.il

בשיתוף חברת "מיקוליביה פטריות מרפא בע"מ", בשיתוף חברת "מיקוליביה פטריות מרפא בע"מ"
  • עוד באותו נושא:
  • פטריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully