וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטוקס? לא רק: החומר החדש שמשגע את עולם הביוטי

בשיתוף א.מ.י טכנולוגיות, בשיתוף א.מ.י טכנולוגיות

20.5.2019 / 17:04

לסוג ולאיכות המוצרים המשמשים לטיפול אסתטי יש חשיבות גדולה לגבי הצלחתו. ד"ר אופיר ארצי, מומחה לרפואת עור ואחד הרופאים המובילים בעולם בתחום הרפואה האסתטית, מספר על יתרונות מוצרי רסטילן והאופן הנכון שבו יש להתכונן לטיפול אסתטי

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

רפואה אסתטית והזרקת חומרי מילוי הפכו לפופולריים מאוד. הם מאפשרים לנו להיראות טוב יותר, נאים יותר וכתוצאה מכך להרגיש טוב יותר. כיום טיפולים אלה הפכו לבטוחים בהרבה בהשוואה לעבר, אולם עדיין יש צורך לבדוק היטב מהו סוג הטיפול, מי מבצע אותו וכיצד.

"האבחנה, ההתאמה למטופל, הדגשים לגבי הטיפול - זה מה שעושה את ההבדל", אומר ד"ר אופיר ארצי, מומחה לרפואת עור ואחד הרופאים המובילים בעולם בתחום הרפואה האסתטית, "הדגשים הם אלה שיעשו את השינוי ויש הבדל משמעותי בין חומרי המילוי".

חומצה היאלורונית משמשת להחלקת קמטים, החזרת הזוהר והחיונית לעור והעלמת קפלי עור לא אסתטים. החומצה ההיאלורונית היא חומר דמוי ג'ל הסופח מים והטיפול באמצעותה הוא פופולרי מאוד. "החברה שמובילה את השוק הזה היא חברת גלדרמה, שלה מוצרי רסטילן. יש עשרה מוצרים שונים אז אפשר להתאים מוצר מסוים או שילוב מוצרים למטופלים ואז אפשר להיות בטוחים שניתן להגיע לתוצאה ראויה ולהגיע אליה באופן בטוח".

על מה צריך להקפיד לפני שמזריקים את חומר המילוי?

"צריך לבחור נכון את מקום ההזרקה. צריך ללכת למרכז רפואי שעוסק בהזרקת חומרי מילוי ורק בזה. את הייעוץ צריך לבצע רופא, שמביט במטופל, מתווה תכנית ומסביר את תופעות הלוואי וחלופות הטיפול. דבר שני, יש חובה לשאול מהו המוצר, מה הניסיון איתו וכמה שנים הוא בשוק. דבר נוסף, לבדוק מי מזריק. דעו היטב מי הרופא שעומד מול מולכם אם יקרו תופעות לוואי שיש לטפל בהן".

לאתר רסטילן

לתיאום תור במרפאה של ד"ר אופיר ארצי התקשרו: 03-9450500

בשיתוף א.מ.י טכנולוגיות, בשיתוף א.מ.י טכנולוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully