וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלת מדלילות? הפתרון המושלם למראה שיער טבעי ומלא

בשיתוף דודו רומנו, בשיתוף דודו רומנו

22.5.2019 / 12:51

תוספות שיער מאפשרות לגוון את הלוק, אבל גם לשדרג את המראה של אלה הסובלות משיער דק או דליל. דודו רומנו, מעצב שיער ומומחה לפתרונות לשיער דליל, התארח אצל הילה נחשון באולפן וואלה! יופי כדי לספר על היתרונות של תוספות השיער בכלל והשימוש ברשת בפרט

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

טרנד תוספות השיער שהתחיל בעולם הזוהר תופס תאוצה בשנים האחרונות והופך פופולרי מאוד. תוספות השיער מאפשרות לשנות את מראה השיער בצבע ובאורך, ליהנות מתסרוקות מיוחדות ולגוון את הלוק. זהו פתרון מושלם לאלה הסובלות משיער דק או דליל לשדרוג המראה. דודו רומנו, מעצב שיער ומומחה לפתרונות לשיער דליל, התארח אצל הילה נחשון באולפן וואלה! יופי כדי לספר על היתרונות של תוספות השיער.

אחת הבעיות מהן סובלות נשים היא שיער דליל והתקרחויות בחלק העליון של השיער. באמצעות חיבור הרשת לשיער ניתן להעניק מראה שיער מלא וטבעי. "עד היום היו תוספות שיער לנשים שהיו להן שיער קצר או דליל והודבקו להן תוספות שיער כדי למלא או להאריך, אך לחלק העליון של הראש - לפוני, לפדחת - לא היו פתרונות", אומר רומנו, "כשאי אפשר למלא את החלק העליון של השיער ובמיוחד למקרים אלו משתמשים ברשת. אפשר להתקלח עם הרשת, לישון איתה ולא מבחינים בה. אין מעורבות בחומרים כימיים או דבקים בכלל בשיטת חיבור הרשת. כך שהשיער הטבעי ממשיך לצמוח ללא כל הפרעה. ישנן שתי שיטות חיבור. באופן קבוע המצריך תחזוקה שנעשת מדי חודש או חודש וחצי . או שיטה נוספת בה הלקוחה מחברת את הרשת באופן עצמאי לחלוטין".

לאולפן וואלה! יופי הגיעה גם קטי, חולת פסוריאזיס שנעזרת ברשת כדי ליהנות מתוספות שיער שמעניקות לה מראה מלא וטבעי. "השיער שלי לא אורך בגלל הפסוריאזיס ולמען הביטחון העצמי החלטתי ללכת עם תוספת וגם עם רשת", אומרת קטי, "לא רואים את הרשת והשיער נראה טבעי לגמרי".

לפרטים נוספים התקשרו: דודו רומנו 050-9409402

בשיתוף דודו רומנו, בשיתוף דודו רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully