וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תמצאו את הידיים והרגליים בשוק תוספי הקולגן

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס

26.5.2019 / 10:08

קולגן מיטיב עם הגוף בלא מעט פרמטרים, אבל צריך לדעת איך להשתמש בו נכון? השחקנית, והמנחה רונית יודקביץ' הגיעה לאולפן וואלה! יופי כדי לספר להילה נחשון על יתרונותיו והאופן שבו יש להיעזר בו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

שוק תוספי הקולגן רותח ומבעבע. מה שהתחיל במזרח הרחוק, הפך לטרנד שסוחף את העולם כולו וממציא מחדש את האנטי-אייג'ינג. קולגן מבטיח הצערה של העור, שיקום של סחוסי המפרקים, עצירת נשירת שיער, העלאת מסת שריר, שיפור הגמישות והתנועתיות, עצירת תהליכי אוסטיאופוריזיס, שיפור חילוף החומרים ואפילו שיפור בבריאות החניכיים ומניעת מחלות לב.

שימו לב שבחנויות ובאתרים קיימים תוספי קולגן שונים שנבדלים אחד מהשני במגוון דרכים. הכנו עבורכם סקירה קצרה של כל מה שיש לשוק תוספי הקולגן להציע והמלצות מה ואיך לבחור נכון. על האריזה, על כולם כתוב "תוסף קולגן", אבל מה מסתתר בפנים? תוספי הקולגן מגיעים לרוב בערכה חודשית כשמנה יומית נעה החל מ-600 מ"ג ביום ועד 5,000 מ"ג ביום, תלוי במותג.

ככל שצורכים יותר קולגן, כך הוא יעיל ואפקטיבי יותר. לפעמים, המחיר הזול מגיע על חשבון הכמות ולכן הדבר הראשון שכדאי להשוות זה כמה קולגן אתם מקבלים ביום וכמה אתם משלמים פר-גרם קולגן. תופתעו לגלות שלפעמים בתוספת מחיר קטנה, אתם מקבלים מנה גדולה פי 2 או 3 של קולגן שהופכת את המחיר לגרם להרבה יותר משתלם ואת התוסף כולו להרבה יותר יעיל.

איפה מיוצר הקולגן?

נורא קל לגלות את זה כי זה כתוב על האריזה. הגיוני שתעדיפו מותג שבו הקולגן מיוצר על-ידי חברה מערבית, גדולה ומוכרת ולא על-ידי חברה סינית עלומה, נכון? גוגל קצר יגלה לכם כל מה שאתם צריכים לדעת.

בדקו מחקרים בנושא

יש המון המון מחקרים ברשת על ההשפעה של תוספי קולגן על הגוף וכל המותגים מאד אוהבים לצטט אותם. אבל שימו לב שלא לכל מותגים יש מחקרים שהתבצעו ספציפית על הקולגן שהם מציעים.
אז מה החוכמה לצטט מחקר שהתבצע על מותג קולגן אחר בכלל? גם כאן, לא כדאי להתעצל ושווה לבדוק איזה מחקרים עומדים מאחורי המותג שלכם, אבל לא באופן כללי, אלא ספציפית על הקולגן שמצא בתוך האריזה.

אופן הנטילה

אתם יכולים למצוא בשוק תוספי קולגן באבקה, לערבוב במשקה, אתם יכולים למצוא בשוק תוספי קולגן בטבליות מציצה, אתם יכולים למצוא בשוק טבליות קולגן לבליעה. אבל הכי כדאי, למצוא מותג שמאפשר לכם לבחור איך אתם מעדיפים לקחת את הקולגן שלכם - ויש כאלה.

התוספות שתופסות

הרבה פעמים מוסיפים לחלבון הקולגן תוספות שמעשירות אותו, לדוגמה: ויטמין סי (שהוכח כמשפר את הספיגה), קומפלקס של ויטמינים ומינרלים חיוניים (לדוגמה, אבץ וויטמינים מקבוצת בי שמחזקים את שורשי השיער והציפורניים), או משככי כאבים טבעיים שמסייעים בהקלה ובריפוי דלקות פרקים. שקלו וחשבו לאיזו מטרה אתם לוקחים את הקולגן, האם אתם זקוקים לתוספות האלה וכיצד הן יכולות לעזור לכם.

אישורים וכשרות

מוצרים שמשווקים בארץ על ידי חברות ישראליות חייבות לקבל את אישור משרד הבריאות, מה שמבטיח לכם שיש מי שבודק ומוודא את בטיחות המוצר. בנוסף, כדאי לבדוק איזה עוד אישורים יש למותג הקולגן שלכם, באיזה תקני ייצור הוא עומד (ISO, GMP) ומי אחראי על מה שאתם עומדים להכניס לגוף. עוד חשוב לדעת, שיש בשוק קולגן כשר ואפילו בעל כשרות בד"ץ.

מחיר, משלוח ושירות לקוחות

כדי להשוות מחירים בצורה חכמה, מומלץ, כאמור, להשוות את המחיר לגרם. בגלל השונות הרבה בכמות הקולגן באריזות, רק כך תדעו כמה באמת עולה הקולגן שלכם. עוד כדאי להשוות את אופן הרכישה, האם אתם צריכים לגשת פיזית לחנות ולקנות, האם הקולגן מגיע אליכם הביתה במשלוח, האם המשלוח חינם ועד כמה המשלוח מהיר וזמין.

כמו כן, תמיד כדאי לבדוק איזה שירות אתם מקבלים לאחר רכישה. האם יש עם מי לדבר? עם מי להתייעץ? האם יש חברה מוכרת מאחורי המותג שתספק מענה במידת הצורך?

בשורה התחתונה: כמו בכל שוק תוסס ולוהט, גם בשוק תוספי הקולגן יש מותגים רציניים שישדרגו לכם משמעותית את איכות החיים ולצידם כאלה שרק מנסים לרכב על הגל. הבדיקה שלנו מעלה שבארץ יש רק מותג קולגן אחד שעונה על כל הנקודות שעלו - קולגן פלוס. בחרו היטב את הקולגן שלכם ולא תתאכזבו.

לפרטים נוספים על קולגן פלוס

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully