וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר הפוטו לייזר שישפר דרמטית את מראה העור שלכם

בשיתוף ד"ר עמי איל, בשיתוף ד"ר עמי איל

27.5.2019 / 13:13

הטכנולוגיה מאפשרת כיום לבצע טיפולים אסתטיים באופן פשוט ויעיל יותר. ד"ר עמי איל, מומחה בכירורגיה ומתמחה באסתטיקה רפואית, מספר כיצד מכשיר פוטו לייזר M22 המתקדם מטפל בכתמי שמש, פיגמנטציה, קמטוטים ועוד תופעות שתשמחו להעלים מהעור שלכם

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

הזמן עושה את שלו ובשלב מסוים כמעט כל אחת ואחד מאיתנו זקוק לטיפולים אסתטיים. כיום הטכנולוגיה מאפשרת לנו לבצע את אותם טיפולים בקלות ובמהירות. מכשיר הפוטו לייזר הוא ה"רולס רויס" של הקטגוריה: הוא מסייע בהצערת העור, ניתן באמצעותו לשפר את האיכות והמרקם וכן לטפל במגוון פגמים שנגרמים במשך השנים.

"מכשיר פוטו לייזר M22 הוא המכשיר שנמצא בכל הקליניקות הנחשבות בעולם", אומר ד"ר עמי איל, מומחה בכירורגיה ומתמחה באסתטיקה רפואית, "המכשיר הוא שילוב של שני מכשירים. מכשיר אחד הוא מכשיר IPL - אנרגיית אור מאוד חזקה, והמכשיר השני הוא מכשיר לייזר שיודע לעשות בניין חדש של העור והוא דומה למה שפעם נקרא פילינג עמוק. דרושים בדרך כלל טיפול או שניים עד ארבעה טיפולים ולאחריהם מקבלים אור מבריק, צעיר ובוהק".

"הטיפול מחזיק מעמד זמן ארוך", מוסיף ד"ר איל, "הטיפול הוא משולב - טיפול במכשור יחד עם מוצר נוסף וחדשני כדי למען מילוי חוסרים. הטיפול מתאים לכל גיל. הוא יכול לטפל בכתמים מהשמש אצל צעירות או מבוגרות, בפנים או בחלקי הגוף, הטיפול יכול לטפל בנימי דם, בפיגמנטציה, קמטים ועוד".

"בטיפול הלייזר הזה יכול להיות אודם מקומי ורגישות של העור שחולפת אחרי יומיים או שלושה, אבל אין תופעות לוואי מהותיות בדרך כלל", מסכם ד"ר איל.

בשיתוף ד"ר עמי איל, בשיתוף ד"ר עמי איל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully