וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חום? יובש? הטיפול המשולב שינצח את בעיות העור שלך בקיץ

בשיתוף ד"ר לורה מוצ'ניק, בשיתוף ד"ר לורה מוצ'ניק

12.6.2019 / 16:36

טיפולי ההזרקות של החומצה ההיאלורונית בשילוב טיפול במכשיר טיקסל המגיע לשכבות העמוקות של עור הפנים יעניקו לך מראה טבעי ומשודרג בעונה החמה. ד"ר לורה מוצ'ניק מספרת על הטיפולים שישמרו וישדרגו את מראה העור שלך

אישה צעירה משתזפת בחוף הים. ShutterStock
הקיץ גורם ליובש, לסדקים בעור הנוצרים מהשמש ולפיגמנטציה? יש דרך להתגבר/ShutterStock

כבר אין צורך לחכות למפגעי השמש של סוף הקיץ, כדי להתחיל בסדרת טיפולים שתסייע לעור הפנים. ד"ר לורה מוצ'ניק מציעה להקדים תרופה למכה, וממליצה על טיפול קיץ משולב לחודשי יוני-יולי-אוגוסט, שמעניק לעור הפנים את כל מה שהוא צריך כדי להיראות רענן ומלא חיוניות גם בסוף העונה וכדי שלא יגיע לסוף הקיץ כשהוא סחוט, יבש ותשוש.

הטיפול המשולב כולל הזרקות לחות לעור (לא הזרקות לצורך מילוי), יחד עם מכשור רפואי המעודד יצור קולגן. "הקיץ גורם ליובש, לסדקים בעור הנוצרים מהשמש ולפיגמנטציה, ובסוף הקיץ גם נולדים קמטים חדשים בפנים", מסבירה ד"ר לורה, "בכל אלה אנו מטפלים כבר מיומו הראשון של הקיץ, ומציעים את טיפול 'סקין גלואו': הזרקה של חומצה היאלורונית עדינה ביותר, שלא באה לתת נפחים ולמלא את הפנים, אלא פשוט מעניקה לחות. מלבד לחות יש בחומצה ההיאלורונית גם נוגדי חמצון שמשפרים את הטקסטורה של העור ומבהירים אותו". מדובר בסדרה של מספר טיפולים, כשהשיפור במראה, הכולל פנים זוהרות והרבה לחות, נראה כבר מהטיפול הראשון. אך כאמור, כדי לשמור על התוצאות לאורך זמן מומלץ לעבור טיפול פעם בחודש במשך שלושת חודשי הקיץ.

ד"ר לורה מוצ'ניק, המפעילה רשת קליניקות רפואיות. יח"צ,
"הטיפול בטיקסל משפר פלאים את טקסטורת העור". ד"ר לורה מוצ'ניק/יח"צ

יחד עם טיפולי ההזרקות של החומצה ההיאלורונית, ממליצה ד"ר לורה לשלב טיפול במכשיר טיקסל, המספק גלי אולטרסאונד בטמפרטורה גבוהה, שמגיעים לשכבות העמוקות של עור הפנים, ומסייעים בייצור קולגן. "זהו טיפול קליל, ללא צורך בזמן החלמה", אומרת ד"ר לורה, "בקיץ חם ולח ואנו מתאפרות פחות, מה שמבליט את כל הפגמים בעור הפנים, ביניהם נקבוביות פתוחות ופיגמנטציה. הטיפול בטיקסל מטפל באופן משמעותי בכל אלה ומשפר פלאים את טקסטורת העור".

שילוב של שני הטיפולים שמציעה ד"ר לורה הם מתכון מנצח לבעיות העור בקיץ. הם מעניקים תוצאות מידיות ועונים על הדרישה ההולכת וגוברת של נשים למראה טבעי ומשודרג, ולא מראה מלא נפח ועשוי. הטיפולים מתאימים לכל גיל. טיפול הסקין גלואו לבדו שומר על כל שכבות העור ועובד מתחת לעור 24 שעות, ומתאים לגיל צעיר ולבנות שהולכות הרבה לחוף הים. לנשים בגיל מתקדם יותר שהקיץ מביא להן שינויים משמעותיים יותר בעור, מומלץ כאמור לשלב את הטיקסל. משך הטיפולים אינו ארוך: זמן טיפול הזרקות הוא 5-10 דקות ומשך הטיפול בטיקסל הוא 15-20 דקות. אין מניעה לביצוע במקביל למחלות כרוניות ומותר להיחשף לשמש במהלך הטיפול, "אבל בכל מקרה אני מבקשת מכל המטופלות אנא, השתמשו בקרם הגנה".

sheen-shitof

עוד באותו נושא

מכשיר הלייזר שיוריד לכם את הקעקוע במהירות ובאלגנטיות

בשיתוף ד"ר אייל נס
אישה צעירה משתזפת בחוף הים. ShutterStock
לא משנה איזה טיפול תעשי, תמיד תקפידי להימרח בקרם הגנה בימי הקיץ/ShutterStock

ענת סבאג קריימר, מנכ"לית רשת הקליניקות של ד"ר לורה, ממליצה לעבור את טיפול ה"סקין גלואו", גם לפני אירועים חשובים ומשמחים כמו חתונה. "הטיפול מעניק ברק וזוהר לפנים, אבל נותן גם בוסט לביטחון העצמי והוא פרמטר של העצמה נשית וחיזוק האישיות, דבר החשוב להקרנת יופי לא פחות מהטיפול הפיזי עצמו", מסבירה סבאג קריימר, "בנות צעירות יכולות להתחיל את הטיפול כשהן חסרות בטחון ולצאת מהקליניקה מאושרות ומסופקות מכך שסוף סוף בחרו להשקיע בעצמן ולהבין שהן יכולות להיראות הרבה יותר טוב מכפי שהן נראות באמת".

ד"ר מוצ'ניק צברה ידע מקצועי בלימודיה ובהשתלמויות ברחבי העולם והיא בוגרת לימודי רפואה בהצטיינות יתרה באוניברסיטת טשקנט. עם עלייתה לארץ בגיל 25, הקדישה את עצמה ללימודי רפואת משפחה ורפואה אסתטית, בטכניון, אוניברסיטת תל אביב ובית החולים רמב"ם בחיפה.

את הטיפולים היא מבצעת באחת משלוש הקליניקות המעוצבות שלה, בתל אביב, קריית מוצקין ובאר שבע. בנוסף לטיפול הקיץ המשולב מוצעים מגוון רחב מאוד של טיפולי אסתטיקה רפואית ויופי, ביניהם טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הרמת עפעפיים, המסת שומן ללא התערבות כירורגית, פילינג בשלוש שיטות שונות, מתיחת פנים עם חוטים נספגים וללא ניתוח, "ניתוח פלסטי" ללא ניתוח וטשטוש והעלמת קמטים. בנוסף ניתנים פתרונות מתקדמים לטיפול באקנה, בעיות פיגמנטציה והשבה של זוהר לפנים. בנוסף לטיפולים המקצועיים מייצרת ד"ר לורה קרם לחות ייחודי לעור הפנים, המכיל חומצה היאלורונית מרוכזת וחומרים פעילים נוספים המסייעים למיצוק עור הפנים והפיכתו לחיוני, זוהר, רך ונעים למגע.

פרזנטורית של ד"ר לורה מוצ'ניק, הבעלים של רשת הקליניקות של ד"ר לורה. חלי פרידמן,
בנוסף לטיפולים המקצועיים מייצרת ד"ר לורה קרם לחות ייחודי לעור הפנים, המכיל חומצה היאלורונית/חלי פרידמן
בשיתוף ד"ר לורה מוצ'ניק, בשיתוף ד"ר לורה מוצ'ניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully