וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פחד וכאב: טיפול השיניים שיגרום לכם לחייך

בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך, בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך

25.6.2019 / 17:11

הפחד מרופא השיניים, שמתעצם בעת טיפול שיניים לשיקום חלל הפה, הופך לנחלת העבר בזכות האפשרות לבצעו בהרדמה מלאה או מקומית ולבצעו ביום אחד. רופא השיניים ד"ר אלכסנדר אברבוך מספר על נפלאות שיטת הטיפול החדשנית, שהופכת את הביקור במרפאה לנעימה יותר

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

רובנו לא רוצים להגיע אליו אבל חייבים וחלקנו מפתחים רתיעה כבר מגיל צעיר אל הריחות והרעשים שמתלווים לחוויה. כ-60% מהאנשים סובלים מחרדה מפני טיפול שיניים ועבורם ביקור במרפאת שיניים אינו מלבב. לכן הם נמנעים מלהגיע לרופא השיניים. אולם יש שיטה חדשנית לשיקום הפה שתאפשר גם לאלה החוששים מפני הטיפול ליהנות משיניים יפות ובריאות, במרפאה שמשפרת את מראה השיניים. רופא השיניים ד"ר אלכסנדר אברבוך סיפר להילה נחשון באולפן וואלה! יופי על נפלאות שיטת הטיפול שהופכת את הביקור במרפאה לנעימה יותר.

"טיפול שיקום הפה מתחיל מאבחון", אומר ד"ר אברבוך, רופא שיניים בראשל"צ שלו מרפאה המתמחה בכל סוגי הטיפולים, "בהמשך המטופלים מגיעים לגילוף ולמודל אבחנתי ולהמשך הטיפול עד לסיומו. המטופלים בוחרים האם יעשה טיפול שיניים בהרדמה מלאה או מקומית. יש לנו רופא מרדים ואחות טיפול נמרץ".

"אנחנו בודקים את רמת החרדה של המטופלים ובוחרים את סוג ההרדמה, בהמשך אנחנו בודקים מה המטופל דורש בסוף הטיפול ובעזרת הטכנאים בודקים את הקונסטרוקציה, כך המטופלים זוכים לטיפול שיניים ללא חרדות", מוסיף ד"ר אברבוך, "פרק זמן ההחלמה אורך בין ארבעה חודשים לחצי שנה".

השיטה של ד"ר אברבוך מאפשר לאלה העוברים טיפול שיקום לפה לעבור טיפול שיניים ביום אחד. "אנחנו מכינים שיניים זמניות שמותאמות למטופל עוד לפני תחילת הטיפול והמטופל עובר השתלת שיניים ביום אחד ויוצא מהמרפאה עם שיניים זמניות, שהן שימושיות ויפות", מוסיף ד"ר אברבוך, "המרפאה נותנת אחריות של עשר שנים לטיפול ואנחנו דורשים שהמטופלים יגיעו מדי חצי שנה לצילומים, ניקוי אבנית ללא תשלום ואם המבנה ניצב על גבי שתלים, אנחנו נותנים שירות מיוחד שמוריד את השיניים מהפה ומחטאים אותן במכשיר מיוחד".