וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עייפים? התוסף שיהפוך אתכם לאנשי ברזל

בשיתוף מורז צמחי מרפא, בשיתוף מורז צמחי מרפא

3.7.2019 / 17:11

רבים סובלים מחוסר בברזל ועקב כך סובלים מתשישות, חיוורון ואף מערכת חיסונית חלשה. מאיה גרינברג, מנהלת בקבוצת "מורז צמחי מרפא" מסבירה מהם היתרונות של תוספי הברזל ואיך לבחור מה מתאים לכם

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

לא מעט אנשים סובלים מחוסר בברזל ועקב כך סובלים מעייפות, חיוורון, חולשה, נשירת שיער והיחלשות מערכת החיסון. תפקידו העיקרי של הברזל בגוף הוא הולכת חמצן ורובו מצוי בכדוריות הדם האדומות. הרופא המליץ לכם לקחת תוספי ברזל? חשוב שתדעו עוד כמה דברים חשובים על הברזל ואיך לבחור מה מתאים לכם.

"ברזל גרמזה של חברת פלורויטל הוא ברזל נוזלי שמתאים לפעוטות ומאושר ללקיחה אחרי גיל שנה", אומרת מאיה גרינברג, מנהלת בקבוצת "מורז צמחי מרפא", "הוא ללא דבש וללא חומרים משמרים. זהו ברזל ללא גלוטן. הברזל השני הוא טבליות לעיסה של חברת טננבלוט הובנר, טבליות שניתן לקחת אותן מגיל ארבע ואינן מצריכות קירור".

"לתוספות ברזל אלה יש יתרונות משמעותיים על פני תוספים אחרים משום שאלו ברזלים עדינים", מוסיפה גרינברג, "ברזל עדין הוא ברזל שנספג בקלות במערכת הדם, משפר את ההרגשה הכללית בצורה מהירה ואין להם כמעט תופעות לוואי. כל מי שסובל מחוסר בברזל יכול לקחת - נשים בהריון או אחרי לידה, נשים ונערות שסובלות ממחזורים 'כבדים', אנשים שמעידים על תשישות ועייפות".

מתי נחוש בהבדל?

"זה תלוי בהמלצת הרופא ובהרגשה שלנו", אומרת גרינברג, "אני יכולה לומר שהברזל תורם לאנרגיה ולריכוז, אפילו השיער נראה טוב. איזה תוסף יתאים לנו? רוב אלה הלוקחים ברזל מעידים על בעיות בעיכול ולכן כדאי לקחת ברזל עדין שנספג בקלות בדם ובגוף. ברזלים של פלורויטל וטבליות הלעיסה של הובנר הן פתרון מושלם".

בשיתוף מורז צמחי מרפא, בשיתוף מורז צמחי מרפא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully