וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש דקות על המכשיר הזה - כאילו רצתם קילומטר

בשיתוף עמינח, בשיתוף עמינח

10.7.2019 / 15:13

כדי להיות בכושר ולהתחטב לא מספיק לקנות את האאוטפיט המתאים למכון ולעשות מנוי - צריך גם להתאמן. המכשיר הזה יסייע גם למי שמתעצל באמת לעשות את זה להגיע לתוצאות מעולות

מערכת וולאה

נכון שגם אתם רוצים להתאמן ולעשות כושר אבל אין לכם זמן, חשק, תקציב, כושר או כל תירוץ אחר? אז למי שממש קשה לו לקום ולצאת מהבית יש פיתרונות בצורת מכשירי עיסוי וחיטוב, שאחד היותר מומלצים מביניהם הוא השייפר.

חגית שפי גביזון, מאמנת כושר ותזונה לחיים בריאים מבית אמריקן קומפורט, מסבירה על יתרונות המכשיר. "השייפר שלנו הוא בעצם מיני חדר כושר. יש לו שלושה מצבים: הליכה, ריצה וג'וגינג".

לדבריה, חמש דקות על השייפר מדמות פעילות שלקילומטר. "זה עובד גם על פלג גוף עליון - על חיזוק הגב והזרועות". על השייפר עובדים לדברי שפי גביזון בין 5 דקות ל-30 דקות במקסימום. שייפר הוא גם מכשיר עיסוי וגם מכשיר חיטוב והוא ניתן להדלקה, כיבוי ותפעול מהשעון שעל היד.

ולמי מתאים המכשיר? "בגדול הוא מתאים לכולם מלבד, כמובן, לנשים בהריון וגם חלק מאנשי הגיל השלישי עלולים להתקשות עם היציבה עליו", אומרת שפי גביזון. "ייתרון נוסף הוא העובדה שבגלל שבעצם אנחנו לא באמת רצים אין עומס על המפרקים".

לדברי שפי גביזון, המכשיר מסייע בחיטוב ומגיע לתוצאות מעולות אבל הוא גם מעלה את רמת סיבולת הלב ריאה. השייפר מגיע עם חוברת הפעלה מפורטת וגם ניתן לצפות בסרטוני הדרכה מקיפים המלמדים את השימוש בו.

אז בעצם נגמרו התירוצים - תיאלצו להתאמן.

מכשיר עיסוי וחיטוב שייפר

בשיתוף עמינח, בשיתוף עמינח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully