וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא ניתוח וללא הרדמה: בלון ההרזיה החדשני שיוריד מכם משקל

בשיתוף ד"ר יאיר מיכאל, בשיתוף ד"ר יאיר מיכאל

15.7.2019 / 8:46

אם נואשתם מדיאטות וה-BMI שלכם גבוה, כדאי להכיר את הטכנולוגיה הישראלית פורצת הדרך: בלון הרזיה מתכוונן אשר יסייע לכם להרזות ללא ניתוח ובהליך שאורך רבע שעה בלבד. גסטרואנטרולוג ד"ר יאיר מיכאל מסביר על שיטת בלוני ספאץ תוצרת כחול-לבן

צילום ועריכה: וואלה! יופי

הפתרונות לטיפול בהשמנת יתר רבים ומגוונים, החל מדיאטות ועד לניתוחים דוגמת קיצור קיבה ושרוול, שלא פעם ניתוחים אלה עלולים לסכן את המנותחים. השאיפה להפוך את הניתוחים המטפלים בהשמנת יתר לבטוחים יותר הובילה בשנים האחרונות לפיתוח טכנולוגיה חדשנית מתוצרת ישראל - בלוני הרזיה מתקדמים. השיטה מאפשרת ירידה מהירה במשקל ומדובר בהליך עם תוצאות הדומות לניתוח קיצור קיבה ללא ניתוח והסיכונים שבו. הפרוצדורה אורכת 15 דקות בלבד. מהי שיטת בלון קיבה "ספאץ" אשר מסייע בטיפול בהשמנה? ד"ר יאיר מיכאל, גסטרואנטרולוג בכיר באופטימל לייף, מסביר באולפן וואלה! יופי על השיטה החדשנית.

"יש שתי בעיות מרכזיות עם בלונים, העיקרית היא אי סבילות והבעיה השנייה היא ירידה בשפעה עם הזמן. בלון הספאץ שונה משום שהוא בלון קיבה מתכוונן, כלומר אפשר להגדיל אותו או להקטין אותו לפי הצורך", אומר ד"ר מיכאל, "להליך יש השלכות וסיכונים. את הבלון מתקינים בהליך שבו המטופלים עוברים טשטוש, הוא אורך רבע שעה והוא למעשה לא משנה את מבנה הקיבה, להבדיל מניתוח".

בלון הקיבה "ספאץ" הוא בלון הקיבה הראשון שמאושר להישאר בקיבה במשך כשנה, שלא כמו בלוני קיבה אחרים, אשר מאושרים לחצי שנה בלבד.

מי מועמד מתאים להליך הזה?

"אנשים שיש להם BMI מעל 30, אנשים בגילאים שבין 18 עד 70 ולא עברו מעולם ניתוחי ושט, קיבה או תריסריון. בלון קיבה מסוג ספאץ עובד בצורה יעילה אולם נדרש שיתוף פעולה של המטופל עם הצוות הרב-תחומי שמלווה את המטופל במהלך השנה. שיעורי ההצלחה מאוד גבוהים - 85 אחוזים עם בלוני הספאץ לעומת 45 אחוזים בבלונים אחרים".

הקליקו כאן לבדיקת התאמה לבלון הרזיה ספאץ

בשיתוף ד"ר יאיר מיכאל, בשיתוף ד"ר יאיר מיכאל
  • עוד באותו נושא:
  • השמנת יתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully