וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מעור יבש וסדוק בכפות הרגליים? הפתרון הנעים והטבעי

בשיתוף מורז צמחי מרפא, בשיתוף מורז צמחי מרפא

12.8.2019 / 8:24

גם אתם סובלים מעור מחוספס היוצר בעיה אסתטית? מאיה גרינברג, מנהלת בקבוצת "מורז צמחי מרפא", מספרת על יתרונותיו וסגולותיו של קרם הכפתן, המסייע בטיפול בעור יבש ומגורה

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

הקיץ מביא איתו הרבה דברים מהנים, אבל גם עור יבש וסדוק בכפות הרגליים. אותן כפות רגליים סדוקות אינן גזירת גורל ואפשר לפתור את הבעיה ולהתהלך בתחושה נעימה יותר. "קרם הכפתן הוא קרם טיפולי שמבוסס על צמח הפוליגונום, הוא מסייע בטיפול בעור יבש, סדוק ומגורה", אומרת מאיה גרינברג, מנהלת בקבוצת "מורז צמחי מרפא", "הקרם מרענן את כפות הרגליים ומאזן הזעת יתר. יש לו מרקם נעים והוא נספג מהר בעור. הקרם מתאים לחולי סכרת והכפתן מומלץ על ידי פדיקוריסיטיות מובילות בישראל".

צמח הפוליגונום הוא צמח שגדל בצפון ישראל וידוע בסגולותיו הרפואיות. הפוליגונום מטפל בכיבים כרוניים, דלקות וזיהומים, מסייע בעצירת דימומים ומאזן רמות סוכר. "הפוליגונום הוא אחד הצמחים המובילים בטיפול בבעיות עור והוא הצמח המוביל במוצרים של חברת מורד", מוסיפה גרינברג.

"כדי לטפל בעור הסדוק מומלץ להשתמש בתכשיר פעמיים ביום, לאחר מקלחת, כשכף הרגל נקייה ויבשה", מסכמת גרינברג, "כדי למנוע וגירוי מומלץ לפני השינה, אחרי המקלחת, למרוח את הקרם ולתת לו להיספג במהלך הלילה".

לדף הפייסבוק של מורז צמחי מרפא

בשיתוף מורז צמחי מרפא, בשיתוף מורז צמחי מרפא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully