וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיער פגוע מהשמש ומהחום? המסיכה שתחזיר לו את הברק והיופי

בשיתוף מורז צמחי מרפא, בשיתוף מורז צמחי מרפא

19.8.2019 / 12:21

הים, הבריכה והלחות יחד עם הצביעות וההחלקות פוגעים בשיער בקיץ. מאיה גרינברג, מנהלת בקבוצת "מורז צמחי מרפא", מספרת על מסיכת השיער הצמחית שתחזיר את השיער שלך לחיים ואף תגן עליו מנזקי השמש

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

בקיץ השיער שלנו יבש ופגיע יותר בגלל השמש, הלחות הים והבריכה. כשמוסיפים לכך החלקות, ייבוש שיער וצבע בקרב נשים, תקבלו שיער עייף ופגום. מי שסובלת משיער דהוי ופגוע בעונה החמה יכולה להיעזר במסיכת השיער של מורז - מסיכה שמבוססת על צמח הפוליגונום המחזירה את הברק והחיות לשיער.

"צמח הפוליגונום הוא צמח ישראלי הגדל בצפון הארץ וידוע בסגולותיו הרפואיות", מאיה גרינברג, מנהלת בקבוצת "מורז צמחי מרפא", "הצמח מטפל בכיבים כרוניים, דלקות, זיהומים ואפילו מאזן רמות סוכר. הוא אחד הצמחים הבולטים בטיפול בבעיות עור והוא הצמח המוביל במוצרי חברת מורז".

בכל כמה זמן מומלץ להשתמש במסיכה?

"תלוי בסוג השיער ובמצבו", משיבה גרינברג, "במקרים בהם השיער פגום מומלץ להשתמש בתכשיר בין שלוש לארבע פעמים בשבוע. משאירים את התכשיר על השיער כעשר דקות ושוטפים. למסיכת השיער יש כמה יתרונות בולטים - היא צמחית, יש לה מרקם נעים מאוד, היא מטפלת בשיער ובקרקפת, המסיכה משאירה שכבת הגנה דקה על השיער והשערה עצמה מפני פגעי מזג האוויר והשמש. כדי לשפר את נראות השיער מומלץ להשתמש במוצרים עם מיצוי צמחי גבוה. במסיכה של מורז יש 65% מיצוי צמח והיא נותנת מענה מושלם לשיער עייף שאיבד מהברק ופגוע מנזקי מזג האוויר, החלקות או צביעה".

בשיתוף מורז צמחי מרפא, בשיתוף מורז צמחי מרפא
  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully