וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 טיפים פשוטים שיחוללו פלאים לעור הפנים שלך

בשיתוף וופ מדיה, בשיתוף וופ מדיה

15.8.2019 / 9:54

העור שלנו מושפע ממזג האוויר, מצבים נפשיים וגנטיקה, אך תחזוקה יומיומית נכונה יכולה לשפר את מראהו ולהעניק מראה מלא חיים. הדר בסון מ"לה גוף מרכז לקוסמטיקה", עם טיפים שיעשו לעור שלך רק טוב

הדר בסון לה גוף מרכז לקוסמטיקה. יח"צ,
חשוב להתחשב במצב העור, אשר מושפע מהתהליכים הסביבתיים והפנימיים אשר הוא חווה. הדר בסון/יח"צ

לאהוב את עצמך, בטח שמעת את זה המון. אבל מה אם אומר לך שכדי שתראי טוב יותר את חייבת לאהוב את עצמך?! עור הפנים עובר שינויים רבים במהלך הזמן, אם בגלל שינויי מזג האוויר, מצבים נפשיים, גנטיקה ותחזוקה יום יומית. חשוב להכיר את סוג העור שלנו ולהתאים תכשירים נכונים, אך עם זאת, לא פחות חשוב ואולי אף יותר, להתחשב במצב העור, שהלא הוא מושפע מהתהליכים הסביבתיים והפנימיים אשר הוא חווה.

שילוב נכון של שתייה מרובה עם תכשירים ראויים יצליחו להזין את עור הפנים ולהרוות אותו באופן מועיל שיצליח להביא איתו מראה נכון. ויטמינים, תזונה נכונה ואורח חיים בריא, אף הם ישליכו על מראה העור אותו נרצה להשיג.

על כן, צירפתי מספר טיפים המלווים אותי ואף את המטופלים שלי כדי להגיע למראה עור בריא.

הקפידו על עור פנים נקי. קצף ניקוי הנו אחד התכשירים ההכרחיים לכם, כדי לשמור על עור הפנים. הקפידו להוריד איפור לפני השינה ואף לשטוף ולנקות את העור לפני שהנחתם איפור עליו. אך עם זאת, מאוד חשוב שלא לייבש את עור הפנים, הלא ברגע שנייבש אותו הוא יכנס ל"עמדת מגננה" וייצר שומניות יתר ואז נמצא על עור הפנים פצעונים לא רצויים וחבל.

הקפידו למרוח מקדם הגנה כחלק משגרת היום יום שלכם. אומנם השמש יוקדת, רודפת אותנו מדי יום במהלך כל השנה אך על המדף תכשירים שמצליחים למזער נזקים עתידיים. באופן אישי אני מקפידה למרוח מקדם הגנה מדי בוקר כהרגל ואף בצאתי לשמש מחדשת את המריחה על מנת להישמר מתופעות לא רצויות.

הדר בסון לה גוף מרכז לקוסמטיקה. יח"צ,
חשיפה לשמש תותיר חותם על עור פנינו, כגון כתמי עור, קמטוטים, קמטים ואף נקודות שעלולות מאוחר יותר להתברר כמסוכנות. טיפול פנים ב"לה גוף מרכז לקוסמטיקה"/יח"צ

הישמרו מהשמש. כובע ומקדם הגנה הם הכרחיים בצאתכם לשמש. אז נכון שמעט ויטמין D יכול להועיל לעור פנינו, אך בהגזמה הוא יביא איתו תופעות בלתי הפיכות שיצליחו לשים חותם על עור פנינו, כגון כתמי עור, קמטוטים, קמטים ואף נקודות שעלולות מאוחר יותר להתברר כמסוכנות.
שתיית מים מרובה והפחתת קופאין. בתור מי שידועה כחובבת קופאין אני לימדתי את עצמי להפחית ולמזער את שתיית הקפה מתוך ידיעה על היכולות שבו לנזקים בעור. ועם זאת לימדתי את עצמי לשתות מים כחלק משגרת היום.

תזונה נכונה. יש להקפיד על מה שאנו מכניסים לגוף. עור פנינו מצליח להוכיח לנו כי הוא ראי לכל. באופן אישי אני מקפידה על סיבים תזונתיים, פחמימות, שומנים וחלבונים באופן מדוד ויעיל לגוף ולעור הפנים.

רוגע. איך שנתנהג ל"בפנים" שבנו כך הסממנים יופיעו כלפי חוץ. הקפידו על רוגע, על פרופורציות ואהבה עצמית כל זאת יצליחו להשפיע לטובה על עור הפנים.

טיפולי קוסמטיקה הינם הכרחיים כדי לשמר ולשמור על עור פנים נקי. התחזוקה השוטפת בבית, באמצעות תכשירים מתאימים ונכונים יחד עם ביקור אצל הקוסמטיקאית יצליחו להביא את עור הפנים למקום הכי נכון לו.

הדר בסון לה גוף מרכז לקוסמטיקה. יח"צ,
טיפולי קוסמטיקה הינם הכרחיים כדי לשמר ולשמור על עור פנים נקי. טיפול פנים ב"לה גוף מרכז לקוסמטיקה"/יח"צ

היכולת של העור "להקיא" החוצה את היחס שלנו כלפי עצמנו בא לטובתנו או בעוכרינו. על כן, יש לנהוג בו נכון. הגוף שלנו הוא הבית שלנו עצמנו אותו לא ניתן להחליף. אל תזלזלו בו, תאהבו אותו ותעריכו אותו, תגלו כי כשתאהבו, תקבלו (:

במרכז הקוסמטיקה החדיש והמתקדם של 'לה גוף' במודיעין, תמצאו חדרי טיפול קוסמטיים אינטימיים ומתחמי טיפול יופי, עם מגוון רחב של טיפולים: פדיקור, מניקור, לייזר, טיפולים רפואיים אסתטיים ע"י רופאה, עיצוב גבות, טיפולי אקנה, טיפולי אנטי אייג'ינג, וטיפולי הבהרה

הדר בסון לה גוף מרכז לקוסמטיקה
רחוב יגאל ידין 47 מודיעין
לפרטים לקביעת תור - טלפונים: 077-4242485 052-6574557

בשיתוף וופ מדיה, בשיתוף וופ מדיה
  • עוד באותו נושא:
  • עור הפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully