וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלתלי אותו, אל תעשי לו חשבון: המראה שאת חייבת לעצמך

בשיתוף אופק אהרוני, בשיתוף אופק אהרוני

15.8.2019 / 15:52

התלתלים חזק באופנה ולא מעט נשים מתולתלות רוצות לחזור למראה הטבעי. איך עושים זאת נכון ומהי הדרך הנכונה לשמור על השיער המתולתל? אופק אהרוני, מעצב שיער ומומחה לתוספות שיער, עם הסודות הקטנים שיוצרים שינוי גדול

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

תלתלים הם דבר מאוד הפכפך ולאחרונה הם הפכו לטרנד חזק בעולם האופנה ולא רק בו. אם בעבר מתולתלות היו מחליקות את השיער, הרי שכיום ישנן בעלות שיער חלק שרוצות להרגיש את השיער קצת יותר קופצני ומתלתלות אותו. מתולתלות שעברו החלקה אחר החלקה יכולות להתחרט ולחזור לתלתלים - בזכות תוספות שיער שהופכות את התספורת לכזאת שמחזירה את המראה הטבעי. אופק אהרוני, מעצב שיער ומומחה לתוספות שיער, ולקוחותיו רחל ושי, מספרים באולפן וואלה! יופי כיצד להשיג מראה מתולתל ומהי הדרך לשמור על השיער.

"כיף שאפשר לשנות דברים בן רגע", אומר אופק אהרוני, מעצב שיער ומומחה לתוספות שיער, "הורדתי לרחלי את השיער היבש ותוספות השיער לתלתלים, שהתחברו לשורשים, העניק לה שיער ארוך ומראה רך".

"שי עשתה גוונים וצבעים חוזרים וכתוצאה מכך התלתלים איבדו מגמישותם, בנינו לה טקסטורה אחידה שנותנת לה מראה מושלם", מוסיף אהרוני. "לא כל מתולתלת זקוקה לתוספות שיער או להארכת שיער, אלא לדעת באילו חומרים להשתמש. מספרה היא המקום הנכון להיוועץ בספרים באילו חומרים להשתמש ולבחור את המוצר המתאים לשיער. תלתל זה אופי. הן צריכות לדעת שהן חופפות עם השמפו הנכון, הברשה וחומר שמתיר קשרים וכך אין לה עומס על השיער".

בשיתוף אופק אהרוני, בשיתוף אופק אהרוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully