וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר הפלאים שינצח את הקמטוטים והכתמים שעל עור פנייך

בשיתוף קרן ליאן, קוסמטיקה פרא-רפואית, בשיתוף קרן ליאן, קוסמטיקה פרא-רפואית

25.8.2019 / 7:13

גנטיקה, מזג אוויר ופגעי הזמן מזיקים לעור במשך השנים. קרן ליאן, בעלת קליניקה לאסתטיקה ולקוסמטיקה מתקדמת, מסבירה כיצד טיפול במכשיר הטיקסל מחזיר את הזוהר והחיוניות לעור וכיצד נכון לשמור על המראה החדש

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

קמטוטים, רפיון עור, פיגמנטציה, פוסט אקנה וצלקות מפריעים לרבות ולרבים מבחינה אסתטית. פגעי הזמן, הגנטיקה או מזג האוויר נותנים את אותותיהם, אך בהחלט ניתן לטשטש ולהעלים את אותם פגמים בעור בעזרת מכשיר הטיקסל.

"מכשיר הטיקסל עובד על אנרגיית חום לשכבה השנייה בעור", מספרת קרן ליאן, בעלת קליניקה לאסתטיקה ולקוסמטיקה מתקדמת, "המכשיר נהדר לכל טקסטורת העור ומאפשר לי להחדיר חומרים לשכבות העמוקות של העור על ידי אנרגיה שפועלת על בסיס חום. כך מחדירים ויטמינים, חומצות אמינו וחומצה היאלורונית לתוך הדרמיס וגורם לטקסטורת העור להיראות זוהרת ואחידה יותר".

האם התוצאה היא מיידית?

"ברגע שהמטופלת יוצאת מטיפול יש נקבים קטנים בעור שניתן להסתיר בעזרת מייק-אפ, את התוצאה רואים כעבור כשבועיים, אז העור נראה מקסים, אחיד יותר וחזק יותר".

מה אנחנו יכולות לעשות כדי לשמור על התוצאות לאורך זמן?

"חוסר חשיפה לשמש מסייע לשמור על התוצאה וכמובן - שימוש בקרמים. פיתחתי יחד עם חברת תרופות ישראלית המתמחה בפיתוח תרופות עתידיות ליין מוצרים שמוגנים בפטנט. הקטינו את החומצה ההיאלורונית על מנת שהיא תחדור לעור והוסיפו חומרים שונים למוצר עצמו שמשולב בטיפול. בנוסף, אני ממליצה להשתמש בקרמים טובים לאנטי אייג'ינג בבית".

לליין המוצרים של הקליניקה לאסתטיקה ולקוסמטיקה מתקדמת

בשיתוף קרן ליאן, קוסמטיקה פרא-רפואית, בשיתוף קרן ליאן, קוסמטיקה פרא-רפואית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully