וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את השתלים החדשים שיעזרו לכן להגיע לחזה המושלם

בשיתוף ד"ר אריאל טיסונה, בשיתוף ד"ר אריאל טיסונה

26.8.2019 / 12:02

בעבר רכות שתלי השדיים ומשך הזמן בו צורת השד נשמרת היו שתי תכונות סותרות. השתלים החדשים מאפשרים לכן להנות מכל העולמות. ד"ר אריאל טיסונה מסביר על יתרונות הדגמים החדשים

יח"צ

השתלים החדשים בניתוחי חזה הם עגולים ולמרות זאת הם מחקים טוב יותר את הצורה האמיתית של השד והם גם מגיעים במגוון מידות רחב יותר מבעבר. ד"ר אריאל טיסונה, מומחה לכירורגיה פלסטית, סגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בתל השומר ובעל מרפאה פרטית מסביר על השתלים האלה.

"השתלים שאנחנו מדברים עליהם היום נקראים מנטור אקסטרה. הם מיוצרים על ידי חברת מנטור, אחת החברות הוותיקות בתחום", אומר ד"ר טיסונה. לדבריו, השתלים החדשים משלבים תכונות שמאוד אהבנו מהשתלים הקודמים כמו למשל אמינות המעטפת ופרופיל בטיחות טוב עם ג'ל חדש המשלב שתי תכונות שבשתלים הקודמים נחשבו לסותרות - רכות מול שימור הצורה לאורך זמן. "אלה היתרונות לעומת שתלים קודמים".

וכמה זמן שורדים השתלים? לדברי ד"ר טיסונה בעשור האחרון כל השתלים המובילים נחשבים לשתלים שיכולים להישמר כל החיים. ד"ר טיסונה מדגיש כי חייבים עדיין לבצע מעקב פעם בשנה אצל הרופא המנתח לכל החיים - בנוסף לבדיקות הרגילות של ממוגרפיה וכו' המומלצות ללא קשר לניתוח.

ד"ר טיסונה מבהיר כי השתלים החדשים מתאימים גם לנשים שבעבר לא היה להם מענה ניתוחי מתאים כמו נשים עם מעט רקמת שד או רקמה שהידלדלה עקב הנקה. ד"ר טיסונה מסביר שבפגישה עם מטופלת הוא ראשית מנסה להכיר אותה, את רצונותיה ואת צרכיה, ובהמשך בוחרים את השתל והמנח המתאים לאחר בדיקות, מדידות וסימולציות.

בשיתוף ד"ר אריאל טיסונה, בשיתוף ד"ר אריאל טיסונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully